שיתוף
תגובות
חדשות » לקראת ההפגנה במוצ"ש: מפכ"ל המשטרה ייפגש עם מובילי המחאה
הבוקר ייפגש המפכ"ל עם מובילי המחאה, לקראת ההפגנה נגד הממשלה, המתוכננת למוצ"ש, ביניהם בוגי יעלון, תמיד פרדו, ויו"ר התנועה לאיכות השלטון
המפכ"ל קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

לקראת הפגנת המחאה המתוכננת למוצאי שבת בכיכר הבימה, ייפגש הבוקר (רביעי) מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, עם מובילי המחאה נגד הממשלה והרפורמות במערכת המשפט, הרמטכ"ל לשעבר, משה (בוגי) יעלון, ראש המוסד לשעבר, תמיד פרדו, ועו"ד, אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון.

במוצאי שבת האחרונה, הגיעו אלפי מפגינים לכיכר הבימה, במחאה על התוכנית המשפטית של שר המשפטים יריב לוין. המפגינים צעדו מכיכר הבימה לעבר מוזיאון ישראל, שם נערכה עצרת ונשאו דברים פעילים חברתיים וחברי כנסת. שרשרת אירועי המחאה הסתיימה ב"צעדת זעם" עם לפידים למצודת זאב.

עוד מבחזית החדשות

הצעדה אורגנה ע"י ארגונים שמוחים כנגד הממשלה החדשה. מטעם המארגנים נמסר כי: "ההפיכה המשטרית המסוכנת של נתניהו ושותפיו לממשלה העבריינית תיתקל בהתנגדות אזרחית שטרם נראתה". מתנועת עומדים ביחד נמסר: ״הגורמים הקיצוניים והמסוכנים בממשלה החדשה שהוקמה, מתכננים כבר איך לפגוע בכולנו. איך להעמיק את האפליה הגזענית כלפי האזרחים הערבים, איך לקצץ בתקציבים החברתיים, איך להפלות על רקע מגדרי. לא נשב בבית בחיבוק ידיים ולא נתמכר לייאוש ולתסכול. איפה שיש מאבק, יש גם תקווה. ואנחנו נצא למאבק על הבית של כולנו".

הדגלים השחורים אמרו: ״ההפיכה המשטרית תיתקל בעם ישראל נחוש לשמור על הדמוקרטיה ותיכשל״. לדבריהם, "נתניהו במאמץ להיחלץ מהכלא מנסה לחסל כל סממן דמוקרטי. טיהור פקידים במשרדי ממשלה, פירוק מערכת המשפט ומסע איומים מאפיוזי על שופטי העליון"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים