שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד תוקף במליאה: הממשלה העתידית אומרת לאזרחיה "תקפצו לנו"
ראש הממשלה היוצא נאם במליאת הכנסת ותקף את הממשלה העתידית: "פוליטיקה היא גלגל. פעם אתה אומר לאזרחים שהם יכולים לקפוץ לך, וזה בדיוק מה שהם יגידו לכם בבחירות"
ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

היום בצהריים (שני) תקף ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד בחריפות את חברי הקואליציה העתידית במליאת הכנסת ואת הסיסמה שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות בימים האחרונים "תקפצו לנו". חברי הליכוד ליוו את נאומו של לפיד בקריאות ביניים רמות, כאשר יו"ר הכנסת יריב לוין מנסה להשתיק אותם ללא הועיל.  לטענת לפיד "לקואליציה הנכנסת יש סיסמה חדשה – "תקפצו לנו". חברי כנסת, שרים לעתיד, כמובן השופרות בתקשורת, ברשתות, כולם רצים עם זה, "תקפצו לנו" טוויטר, האשטאג # תקפצו לנו, אינסטגרם, תקפצו לנו בסטורי".

עוד מבחזית החדשות

עוד  תקף לפיד "זה מה שהממשלה החדשה אומרת לאזרחי ישראל", "זו הסיסמה שלהם, זו הגישה שלהם, שנקפוץ להם. אתם משלמים מיסים במדינה הזו? תקפצו להם. אתם עובדים? תקפצו להם. אתם שולחים את הילדים שלכם לחינוך הממלכתי? תקפצו להם". 

"לא מוצא חן בעיניכם מה שהם עושים עם הכסף שאתם עובדים קשה בשבילו? אתם יכולים לקפוץ להם. אתם לא מבינים למה חצי מהשרים לא שולחים את הילדים שלהם לצבא, אבל הילד שלכם חייב להתגייס? תקפצו להם. זה קונספט חדש בתולדות הדמוקרטיה. ממשלה שאומרת לאזרחיה, תקפצו לנו, אנחנו לא עובדים בשבילכם, והאזרחים אומרים, "אבל אתם אמורים לעבוד בשבילנו, אתם הממשלה, התפקיד שלכם הוא לעבוד בשביל כל האזרחים". והממשלה אומרת, "יכול להיות, אבל אתם יודעים מה – תקפצו לנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים