שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לפיד מגיב לסערה: "גיסתי עובדת בהתנדבות"
בעקבות המינוי
בשבוע האחרון נחשף כי לפיד מינה את גיסתו לתפקיד בכיר בקק"ל, הרשת סערה בעקבות החשיפה והיום הגיב על כך לפיד לראשונה כי גיסתו עובדת שם בהתנדבות מלאה
יאיר לפיד | צילום: יש עתיד

בשבוע האחרון חשפה עטרה גרמן כי יו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפיד, מינה לאחרונה לחברה מטעמו בדירקטוריון קק"ל את קרן אילאיל, אחותה של רעייתו ליהי לפיד.

אילאיל פעילה מרכזית מאד במפלגה ועומדת בראש מטה הנשים, נכנסה לתפקיד במקומה של נעמה שולץ שמונתה למנכ"ל משרד רה"מ החליפי.

רק היום נזכר שר החוץ יאיר לפיד ויו"ר מפלגת "יש עתיד" להגיב לפרשייה וכתב: "ראיתי שנתניהו שיתף את העובדה שגיסתי היא דירקטורית בקק״ל ו״שכח״ להזכיר שהיא שם בהתנדבות מלאה, לא מקבלת אגורה, דלק והוצאות על חשבונה, עובדת שם מהבוקר עד הערב רק כדי לחסום את השחיתות שהוא והחברים שלו השאירו שם. מודה לו שהביא את זה לידיעת הציבור. זה באמת ההבדל בינינו לבינם".

ח"כ בצלאל סמטריץ' הגיב ללפיד: "שלום יאיר, תבקש ממישהו לידך שילחש לך באוזן בשקט שיו"ר קק"ל האחרון, שאתה טוען שהשאיר אחריו שחיתות שגיסתך צריכה לעבוד כל היום בהתנדבות כדי לנקות, היה דני עטר ממפלגת העבודה שהיא שותפה קואליציונית שלך, ואז תמחק את הציוץ המביך הזה. זה נראה כאילו אתה נהנה להגחיך את עצמך כל ציוץ מחדש".

גם ח"כ עמיחי שיקלי התיייחס וכתב ללפיד: "בכל הקשור למינוי מקורבים וחלוקת כספים קואליציונים אין ספק שאתה משאיר אבק לממשלות הימין".

בתנועה לאיכות השלטון גם לא שתקו: "לפיד, התבלבלת. קק"ל זה לא עסק משפחתי וגיסתך היא לא שומרת סף. תקפנו את דרעי כשמינה את אחיו וזה מסריח לא פחות כשאתה ממנה את גיסתך. מינוי מקורבים לתפקידים ציבוריים הוא נוהג פסול, וזה לא משנה באיזה צד פוליטי מדובר. ככה לא נראית ממשלת שינוי".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אין מה לעשות. לפיד הוא אדם גדול בדורו אם מינה מישהי מוכשרת ללא כל תשלום. כל מי שמתבכיין על כך פשוט אדם שפל ונמוך בגובה שטיח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים