שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: דרעי יודע שנתניהו יכנע לו כמו שהוא נכנע לכולם
לפיד טען בישיבת הממשלה, כי "בקואליציה החדשה יש ארבעה אנשים שאסור להם להצביע על החוק, מפני שהם נמצאים בניגוד עניינים" | ח"כ חיים כץ: בית המשפט קבע שאין קלון
ראש הממשלה יאיר לפיד בפתח ישיבת הממשלה | צילום: חיים צח / לע"מ

במהלך ישיבת סיעת יש עתיד היום (שני) אמר ראש הממשלה יאיר לפיד כי "ביבי חלש, דרעי ידע שהוא ייכנע לו כמו שהוא נכנע לכולם. אז במקום לעבור על החוק, אריה דרעי משנה את החוק". בנוסף, טען לפיד כי "בקואליציה החדשה יש ארבעה אנשים שאסור להם להצביע על החוק הזה, מפני שהם נמצאים בניגוד עניינים".

לפיד התייחס לראש הממשלה המיועד נתניהו, חה"כ דוד ביטן, חה"כ חיים כץ ודרעי עצמו, אשר נגדם קיימים הליכים משפטיים. הצבעה על החוק תשפיע עליהם ישירות ולכן לדעת לפיד הם עומדים בפני ניגוד עניינים "אנחנו נוציא היום פניה דחופה ליועצת המשפטית לכנסת למנוע מארבעתם להצביע על החוק בגלל ניגוד עניינים מובנה וחמור".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, התייחסה אף היא למינוי הצפוי של חה"כ דרעי לשר האוצר ואמרה "לא הייתם נותנים לדרעי לנהל את חשבון שלכם כמו שלא הייתם נותנים לעבריין ללמד את הילדים שלכם". יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר במהלך ישיבת סיעתו כי נתניהו מוביל לחורבן בית שלישי וכי הוא "יגרור להרפתקה ביטחונית כדי שנצטרף לממשלה".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס אף הוא לנושא במהלך ישיבת הסיעה ואמר "המחנה שלנו לא מרגיש פראייר. הוא לא חושב שהממשלה שנבחרה היא מטורפת ומטורללת. הוא כן חושש מהקיצוניות שבה. אנחנו לא פראיירים. לא נעשה מרד מסים ולא נרד מהארץ". גנץ גם התייחס לדברי לפיד ואמר כי "ככל הידוע לי, זכות ההצבעה שמורה לכל חבר כנסת". הוא הסתייג מדברי לפי ואמר  "אני לא בטוח שלעמוד על גשר בפינה כלשהי זה המודל המרכזי למחאה נגד הממשלה".

מלשכתו של ח"כ חיים כץ אמרו בתגובה לדברי לפיד "טענת לפיד שכץ לכאורה נמצא בניגוד עניינים אינה נכונה. מסתבר שגם בדיקת עובדות אינה הצד החזק של מפלגת יש עתיד. לאחר שהפרקליטות טענה כי "במעשיו לא היה דופי מוסרי או פן של שחיתות" בית המשפט קבע שאין קלון במעשיו של חה"כ חיים כץ, על כן הוא אינו מנוע מלכהן כשר".

עוד מבחזית החדשות

מפלגת הליכוד הגיבה לדברי ליברמן "המסית הלאומי אביגדור ליברמן ממשיך להסית בשקרים. כל אזרחי ישראל, כולל מבקריו של נתניהו, יודעים שהוא מנווט את המדינה באחריות מבלי להיכנס להרפתקאות מיותרות. אם ליברמן היה מוריד מיסים ומחירים כמו שהוא משקר, היה לאזרחי ישראל יותר כסף בכיס".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. חתיכת חלאה שכמוך ,מנסה לסכך בין כולם לכולם ,עוד יבינו אנשים שאתה נזק לחברה בישראל על כל גווניה,ורק ה"יצילינו ממך ומכמותך (פוטורבסקי)

  2. לדרעי יש יותר יושר מכל מבקריו יחד, אף אחד לא בדק בציציות שלהם כמו בשל דרעי אחרי שיעמדו למבחן חקירות כמו שדרעי עמד בפניהם ויצאו נקי יוכלו לדבר על נקי כפיים, עד אז קשה להאמין שאנשים כה צבועים וכאלו שקרנים יותר נקיים ממנו בשום צד

    1. על יושרו של הרב אריה דרעי חתומים כל גדולי הדור …
      על לפיד ומיכאלי וליברמן מי חתום ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים