שיתוף
תגובות
חדשות » לפיד: אם נתניהו ירכיב את הממשלה תשכחו מזכויות נשים ומלימודי ליבה
בחירות 2022
יו"ר העבודה מרב מיכאלי תקפה את רה"מ יאיר לפיד: "מרשה לעצמו להתנהג בחוסר אחריות. אני לא מבינה את הקו הדק שהוא הולך עליו"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: יש עתיד

כנס "פסגת המנהיגים" של הג'רוזלם פוסט המתקיים היום (שני) בהשתתפות חברי כנסת, שרים ואישים בכירים במגזר הציבורי והעסקי. הפך לאירוע פוליטי שבו כולם תוקפים את כולם. בין הפוליטיקאים שאמורים לשאת דברים בכנס יהיו ראש הממשלה יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער, שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת התחבורה מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ויו"ר מפלגת יהדות התורה משה גפני.

בנוסף משתתפים בכנס נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, עו"ד רועי כהן, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל, יוסי אלקובי, שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר דיוויד פרידמן, ומנכ"לית קופת החולים מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג.

רה"מ לפיד אמר הבוקר כי, "אם נתניהו ישיג את קואליציית ה-61 שהוא רוצה, תשכחו מזכויות נשים ותשכחו מנשים בתפקידים בכירים. תשכחו מלימודי ליבה ותשכחו מהמלחמה בשחיתות השלטונית. כל מה שעשינו, ייעלם ביום אחד".

לעומת זאת יו"ר העבודה מרב מיכאלי תקפה את רה"מ יאיר לפיד. ובריאיון לטל שלו טענה מיכאלי כי ראש הממשלה "מרשה לעצמו להתנהג בחוסר אחריות. אני לא מבינה את הקו הדק שהוא הולך עליו".

לדברי שר המשפטים גדעון סער  "אם ביבי לא יגיע ל-61 יהיו התפתחויות מרחיקות לכת בליכוד ותקום ממשלת אחדות רחבה". בנוסף סער מתח ביקורת על תוכניתו של סמוטריץ' למערכת המשפט וטען כי היא "תרסק את ישראל, עיר מקלט בכנסת לפושעים, גן עדן לעבריינים. לעניות דעתו של סער  "אנחנו בסכנה להיות מדינה שונה לגמרי, שגולשת לדיקטטורה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מה שהכי חשוב שנישכח אותך !!!!!!
    אם יהודי אתה ירחמו עליך משמים ואם לא מחו תמחה את עמלק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים