שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » למה הפקת סרטון מוצר היא כל כך חשובה לעסקים יצרנים
FREEPIK

עסקים יצרנים, כשמם כן הם – יצרנים. כולנו יודעים כמה חשוב עניין השיווק בימינו, אחרי שלא מעט מעסקי הצרכנות עברו לאינטרנט. כדי ליצור מערך שיווק שאכן יגיע לקהל היעד שלנו, שבאמת יגרום לגדילת העסק והתפתחותו, עלינו לתת בראש עם סרטונים שיווקיים. תחשבו על זה כך – עסק יצרני המציג את המוצרים שלו בעזרת סרטון מוצר אנימציה, בצורה מעניינת, כיפית וברורה – יזכה לפרסם ולמכור יותר. על מנת להבין את המשמעות לעומק, עלינו להבין תחילה איך הפקת סרטון מוצר אנימציה תתרום לעסק שלנו. קבלו.

במה הפקת סרטון מוצר תורמת לעסק יצרני?

סרטון מוצר זהו בעצם סרטון שיווקי המופק לטובת קידום מוצרים. התפתחות הטכנולוגיה גרמה למעבר חד של אחוזים גבוהים ברכישת מוצרים, צריכה מידע וכן חשיפה לפרסומות. זאת אומרת שעל כל עסק באשר הוא, על מנת להמשיך ולהצליח, להתחיל לשווק עצמו בפלטפורמות השונות באינטרנט וכן גם למכור דרכו. 

הפקת סרטון מוצר תהיה דרך שיווק טובה וכרטיס הביקור היעיל ביותר עבור עסק יצרני מכמה סיבות שונות:

  • הדרך הטובה ביותר להציג מוצר פיזי – ישנם דברים שקשה מאוד להסביר במילים, וגם אם הצלחנו, יש מצב שזה עדיין לא יהיה מספיק ברור. ומה יותר ברור מלהראות את המוצר עצמו? אם בסרטון וידאו מציאותי ואם בסרטון אנימציה. באמצעות סרטון מוצר, ניתנת לנו ההזדמנות להציג מוצר בדרך הברורה והפשוטה ביותר להבנה. 
  • מגדיל את אמינות המוצר – מעבר הצרכנות לאינטרנט לא דורש רק מבעלי העסקים להסתגל למצב החדש אלא גם ללקוחות. אנחנו רגילים לקנות מוצרים שונים בחנות, להרגיש את המוצר, למדוד, לשאול ולהתנסות. לקנות מוצר דרך האינטרנט זו לא הפעולה הכי טבעית שיש. לכן, כאשר אנחנו מציגים את המוצרים שלנו בתמונות, סרטון או כל דרך ויזואלית אחרת, אנחנו מגדילים את אמינות המוצר עבור הלקוחות שלנו וכך מגדילים את אחוז הרכישות.
  • מסייע בבדיקת היענות לפני ייצור – עוד יתרון משמעותי אשר סרטון מוצר אנימציה מקנה לנו, הוא האופציה לבחון את מידת היענות לקוחותינו למוצר מסוים עוד לפני שיוצר בכלל. בעזרת סרטון מוצר אנימציה, נוכל להפיק סרטון המדמה את המוצר אותו אנחנו רוצים לייצר. טכנולוגיית האנימציה מסייעת לנו ליצור דמות או אובייקט, לדמות לו נפח וחלקים פנימיים, לאפשר לו להיות דינמי 

ובגדול – בעזרת אנימציה אנחנו יכולים לפרסם מוצר שעדיין לא יצרנו.

ישנם כמובן עוד לא מעט יתרונות בהפקת סרטון מוצר לעסק יצרני, אך גם שלושה יתרונות משמעותיים יספיקו לנו כדי להבין את החשיבות.

האם סטודיו אנימציה הוא התשובה?

כן. וכדי להסביר על ידי יותר ממילה אחת – כאשר אנחנו מפיקים סרטון מוצר, בין אם הוא קיים כבר ובין אם עדיין לא, טכנולוגיית האנימציה תהיה מהלך שיווקי נהדר וכיף גדול לעיניים. בעזרת שימוש באנימציה תוכלו ליהנות מכל היתרונות שבסרטון מוצר יחד עם טוויסט מגניב שיחולל ניסים מבחינת מספר הצפיות והשיתופים. אם תבחרו לעבוד עם סטודיו לאנימציה תוכלו להראות בעיניים חלקים מהמוצר שלכם ולהשוויץ באיכות וביעילות שלו בכל גודל שהוא לא יהיה. תוכלו לבודד אותו בתוך שניה אחת משאר המוצר ולאחר הסבר קצר להחזיר אותו למקומות ולהראות שמוצר מתפקד. 

לסטודיו אנימציה יש יכולות רבות נוספות כמו עבודה עם תלת מימד. יכולת לעשות שינויים וליצור סרטונים חדשים מהחומרים הישנים ללא כל בעיה וללא צורך בימי צילום נוספים. 

כמובן שיש לחפש סטודיו לאנימציה שמתאים לצרכים שלכם והשהעבודות שהוא מציג מתאימים לתדמית העסק שלכם. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים