שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליל המשת"פים: מחאות אלימות מול בתי חברי הקואליציה
מפגינים התייצבו הערב מול בתיהם של השרים יריב לוין, גילה גמליאל, ניר ברקת וחברי קואליציה נוספים | מפגינים נעצרו מול ביתם של אוחנה וגמליאל
מפגינים באיילון | צילום: דוברות המשטרה

מפגינים מוחים הערב (חמישי) מול בתי שרים וחברי כנסת בקריאה לעצור את המשך חוק צמצום עילת הסבירות שאושר לקריאה ראשונה ביום שלישי. המפגינים התייצבו מול בתיהם של שר המשפטים יריב לוין, שרת המודיעין גילה גמליאל, שר הכלכלה ניר ברקת, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה וחברי קואליציה נוספים. מספר מוחים נעצרו על ידי המשטרה מול ביתם של השרה גמליאל וחה"כ אוחנה.

מול ביתו של ניר ברקת בירושלים, נושאים מפגינים שלטים עם דמותו של השר ברקת כשפן וקוראים לו "פחדן". בנוסף, הניפו המפגינים שלטים עם תמונתו של ברקת לצד הכיתוב "קלקלן" כמחאה על יוקר המחיה.

עוד מבחזית החדשות

מארגני המחאה, שכינו את ההפגנות הערב "ליל המשת"פים", תקפו את חברי הקואליציה: "מנזר השתקנים בקואליציה הם משת״פים של הדיקטטורה, הם יכולים ברגע אחד לבלום את הרס המדינה וערכי מגילת העצמאות. ההצבעה ביום שני תביא להרס מוחלט של הפרויקט הציוני, תוביל לקריסת הכלכלה ופגיעה אנושה בצבא העם. אנו קוראים לאותם חברי כנסת, תהיו ציונים אל תהיו משת״פים של דיקטטורה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים