שיתוף
תגובות
חדשות » ליברמן מאשים את נתניהו: משתמש בשיטות בדיוק כמו של גבלס וסטלין
אובדן דרך
ליברמן המשיך בקו הלוחמני נגד נתניהו ומאשים שהוא עומד מאחורי ההאשמות החמורות נגדו | הליכוד: ליברמן בפאניקה | סמוטריץ: ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר
אביגדיור ליברמן | צילום: Kobi Gideon / GPO

איפה הגבול? פרשת ליברמן-כמיסה, שוברת שיאים חדשים של שפל מוסרי, והבוקר (ראשון) התייחס ליברמן לשאלות עיתונאים על ההאשמות של כמיסה. בדבריו האשים יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שהוא זה שעומד מאחורי יוסי כמיסה, ומשווה אותו לגרועים שבאויבנו, לדברי ליברמן "מדובר בעלילת דם. זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו, בן אדם נזכר "במירכאות" באירועים שקרו לפני 20 שנה, ומפרסם אותם חודשיים לפני בחירות. זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו, שיטות בדיוק כמו של גבלס וסטלין". זה להטיל אשמות הכי חריפות, הכי אבסורדיות, לחזור על זה מיליון פעמים עד שאנשים מתרגלים לאותו אבסורד".

בכל גווני הקשת הפוליטית גינו את האמירה הפרובוקטיבית של ליברמן ודרשו ממנו להתנצל על דבריו. בליכוד האשימו את ליברמן בביזוי השואה ואמרו "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מיד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

ואכן, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ גינה את ההתבטאות של ליברמן ומסר "מוקיע את דבריו ואת ההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".

ראש הממשלה יאיר לפיד גינה את דבריו של ליברמן, ״גם כשניצבים מול מכונת רעל והסתה בלתי נגמרת שמכרסמת את החברה הישראלית, את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזיכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו״.

יו"ר ש"ס אריה דרעי האשים את ליברמן ואמר "עבר את כל הקווים האדומים. להשוות את נתניהו לגבלס ולסטלין, זה ביזוי זכר השואה וביזוי קורבנות השואה. בושה וחרפה, כלימה של ממש לפוליטיקאים שלא יגנו בחומרה את ליברמן ויוקיעו אותו על הקללות המזעזעות שלו. יש גבול שאסור לעבור, ליברמן חצה אותו ברגל גסה".

הראשון לגנות את ליברמן היה יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' שאמר "איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר".

איילת שקד צייצה בתגובה "גם אחרי חמש מערכות בחירות מתישות ומלוכלכות, אסור להשוות אף אדם לגדולי צוררינו. אין לזה מקום בפוליטיקה הישראלית".

ליברמן לעומת זאת, הדף את ההאשמות נגדו וגלגל אותן לעבר נתניהו. לטענתו, "יוסי כמיסה הוא לא חשוב, אלא בנימין נתניהו. הוא מבין שמה מפריד בינו לבין השלטון זה אני. האיש בנה מכונת רעל, מכונת ציאניד, והוא מרעיל את כל המערכת הפוליטית ואת כל האווירה הציבורית במדינת ישראל. אתמול ראיתי 10 אלף בוטים מתנפלים על עמוד האינסטגרם שלי. אנחנו מנסים להתחקות אחריהם ולבדוק מי שילם להם, ויוסי כמיסה הוא רק בורג קטן במכונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים