שיתוף
תגובות
חדשות » ליברמן הגיש קובלנה פלילית נגד כמיסה: ״ברור שהכול המצאות״
פרשת כמיסה-ליברמן
בקובלנה הפלילית שהגיש שר האוצר נגד יוסי כמיסה הוא דוחה את הטענות לפיהן הוא הציע 100 אלף דולר עבור רצח ניצב במשטרה
פרשת כמיסה-ליברמן | צילום: צילום מסך

פרשת ליברמן-כמיסה שעוררה סערה גדולה, לא יורדת מסדר היום הפוליטי, והיום (שני) הגיש יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה.

בתחילת השבוע, בראיון למגישת תוכנית אקטואליה אילה חסון, טען כמיסה, כי ליברמן הציע לו 100 אלף דולר תמורת רצח של ניצב במשטרה. לדבריו, זה היה בזמן שהם עבדו יחד לפני כעשרים שנה. בנוסף אמר כמיסה, כי הוא מוכן לעבור פוליגרף על שאלות שנוגעות להצעה בסך 100 אלף דולר עבור רצח הניצב, ועל עסקים נוספים שנטען שנמצאים בבעלותו של ליברמן.

בכנס ועידת המשפט ה-11 של לשכת עורכי הדין, הכחיש ליברמן על כך שכמיסה היה עוזרו "הוא הסתובב במפלגה וניסה להשתבץ בכנסת אבל הוא לא היה עוזר בשום שלב. אני גם לא בטוח שהוא האיש הכי יציב בנפשו" כך לדברי ליברמן.

בקובלנה אותה הגיש ליברמן הוא מאשים את כמיסה בהפרת חוק איסור לשון הרע ומכחיש בתוקף את טענותיו של כמיסה, הקובלנה טוענת כי "מר ליברמן לא פנה לנאשם והציע לו סכום כלשהו כדי לרצוח מאן דהוא. מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם. הדברים המצוטטים לעיל (טענות כמיסה), הינם דברי לשון הרע, שקריים לחלוטין, אשר פורסמו מתוך כוונה לפגוע בקובלים, כאשר המערכת הפוליטית בעיצומה של מערכת בחירות".

גם בקובלנה חולק ליברמן על כך שכמיסה היה עוזרו, אך מאשר כי היה פעיל במפלגת ישראל ביתנו "הנאשם שירת בעבר במשטרת ישראל ובעבר הרחוק, לפני למעלה מעשרים שנים, היה פעיל אצל הקובלת (מפלגת ישראל ביתנו) בתקופת הקמתה". 

עוד טען ליברמן  "כל אדם סביר שמקבל הצעה לרצוח מישהו תמורת מאה אלף דולר מיד רץ לתחנת המשטרה הקרובה ומגיש תלונה – בפרט שמדובר בשוטר לשעבר. פתאום אחרי עשרים שנה האיש "נזכר" אחרי שהתחילה מערכת הבחירות, יתרה מזו, הבן אדם ב-2017 התמודד לראשות מועצת מעלה יוסף ובין הנימוקים למה לבחור בו הוא כתב "למדתי מאנשים כמו אריאל שרון ואביגדור ליברמן" מעליל עלילות סדרתי".

בתום ישיבה שכינסה היועמ"שית גלי בהרב-מיארה, אתמול, הוחלט כי המשטרה תבדוק את הטענות החמורות של כמיסה נגד ליברמן, ובתום החקירה יוחלט האם להמשיך בצעדים נוספים בפרשה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים