שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לוין מגיב לביקורת של אמסלם: "תחזור בך, אי אפשר להציב אולטימטום לרה"מ"
בליכוד מנסים למצוא תפקיד הולם לחבר הכנסת אמסלם | אחת האפשרויות היא רוטציה במשרד המשפטים והצעה נוספת היא רוטציה כיו"ר הכנסת
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

למרות הביקורת הקשה של חה"כ דודי אמסלם על ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוף השבוע, ממשיכים בליכוד לחפש תפקיד שיספק את חבר הכנסת. אחת האפשרויות שעלו, הייתה להציע לאמסלם רוטציה על תפקיד יו"ר הכנסת, כאשר על פי ההצעה, אמסלם יכהן בתפקיד בעוד כשנתיים. הבעיה המרכזית היא, איזה תפקיד יוצע לאמיר אוחנה בתקופה זו.

אפשרות נוספת מבחינת הליכוד היא רוטציה במשרד המשפטים. בליכוד לוחצים על אמסלם לקחת את התפקיד, אך הוא מסרב לפי שעה. שר המשפטים הנוכחי יריב לוין הסכים לרוטציה. אמש (מוצאי שבת) אף אמר לוין בראיון בערוץ 14 "הצעתי לאמסלם לקבל מחצית קדנציה במשרד המשפטים, הייתי מוכן לוותר לו, לא הסתייע העניין".

עוד מבחזית החדשות

לוין הגיב לדברים החריפים של אמסלם ואמר "אני מעריך מאד את אמסלם, הוא מדבר מדם ליבו, איש חכם מאד, מנוסה מאד, הדברים שלו כאבו לי. הם לא נכונים ולא ראויים לתנועת הליכוד". עוד אמר לוין "יצא מצב שיו"ר הכנסת הנוכחי, ואני כיהנו כיו"ר כנסת ושרי משפטים, יש בינינו דבר משותף והוא שלא קיבלנו את התפקיד בגלל מוצאנו. אנחנו זקוקים לאמסלם סביב שולחן הממשלה. אני מקווה שתימצא הדרך לכך".

לוין מתח ביקורת מרומזת על אמסלם ואמר כי "העובדה שאמסלם מחוץ לממשלה היא לא צודקת כלפיו, זה לא טוב לנו ולא טוב לממשלה. ההחלטה שלו שלא להיכנס ממשלה היא החלטה שלו. ראש הממשלה היה מוכן להציע לו כל תיק, הצעות מרחיקות לכת. אי אפשר להעמיד אולטימטום לראש הממשלה, יש לו ראייה רחבה של כל התמונה, הלוואי ויימצא פתרון. אני אומר לאמסלם קח את המילים בחזרה, בא תצטרף לשולחן הממשלה. כרגע התיקים הבכירים חולקו. אבל בא תצטרף ותהיה חלק מהמאמץ"

בסביבת אמסלם טענו כי ההצעות לתיקים השונים, הועברו רק לתקשורת ולא לחבר הכנסת אמסלם עצמו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חבל על המריבות. לא יצא מזה שום דבר טוב. בשביל השלום תעשו סולחה. אנחנו בשעה מאוד גורלית למדינה וחבל לריב על תיקים. גם אמסלם צריך להתפשר. אי אפשר להשיג הכל בחיים. אין כמו השלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים