שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » להרחיק יונים אחת ולתמיד
| צילום: FREEPIK

לא נעים להיכנס לחדר המדרגות ולהריח ריח של לשלשת ציפורים, או לתלות את הכביסה ביום שמשי, חמים ונעים, ולגלות כי מתחת לחבל הכביסה במרפסת הצטברה לה לשלשת של יונים. אבל המטרד הזה הוא מנת חלקו של כל מי שגר ליד היונים המטרידות. ואכן, ממבט ראשון היונה נראית לנו ציפור חמודה ככל הציפורים והיא אפילו הפכה לסמל השלום, אך כשחיים איתה מגלים עולם אחר לגמרי. 

איך הגיעו אלינו היונים ומדוע חשוב להרחיק אותן?

היונים הגיעו אלינו ממקומות מרוחקים, ראו כי טוב והחליטו להישאר עם תושבי העיר. הן למדו לחיות לצדנו ואף פלשו לגגות הבתים ולמקומות שונים כשהן מהוות מטרד. היונים מחפשות מקום בטוח שבו יוכלו לקנן ולחיות בשלווה. בין גגות הבתים היונים מחפשות הגנה טובה מפני רוחות חזקות וגם אויבים, והן מוצאות מסתור בגומחות בין הבתים, במרווחים שבין דודי החשמל והשמש וגם על גבי הגגות. או אז הן מתחילות להתרבות, ללכלך וגם להרעיש. היונים מהוות מטרד רב. הלשלשת עלולה להוביל למחלות שונות כמו סלמונלה או חיידקי אי קולי. מכל מקום, הלכלוך והלשלשת מוביאים גם מזיקים אחרים כמו עכברים, חולדות או עטלפים, מזיקים שגם אותם יש צורך לרחיק, וזאת בנוסף לביצוע הרחקת יונים. לכן, לפני שהמצב יצא מכלל שליטה, חשוב להזמין אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שיוכלו לטפל בבעיה ולהרחיק את היונים אחת ולתמיד. 

מרחיקים יונים בדרך ירוקה ומנצחת 

קיימות שיטות שונות להרחקת יונים. חלק מהשיטות אינן ידידותיות לסביבה וכוללות שימוש ברעלים שעלולים לפגוע לא רק ביונים, אלא גם בבעלי חיים אחרים או אפילו ילדים קטנים. הרחקת יונים מקצועית, לעומת זאת, מתבצעת בדרך ידידותית לסביבה, כך שאינכם צריכים לדאוג כלל לשלומן של היונים. כי בסופו של דבר המטרה היא להרחיק את היונים מבלי לפגוע בהן. אם כן, הפתרון הידידותי יותר לסביבה הוא פרישת רשת על גבי המקומות הבעייתיים שבהם היונים עשויות לקנן כמו גגות בתים או האזור של דודי השמש. הרשת מונעת מהיונים לקנן, והן עפות להן לדרכן בחיפוש אחר מקום אחר לקינון. הרשת נראית שקופה כמעט ואינה פוגעת במראה הוויזואלי של הגגות והבתים. כך שניתן להתקין אותה ללא דאגות. 

כדי להרחיק יונים, יש להתייעץ עם מומחים בתחום

אם אתם סובלים מבעיה של יונים באזור מגוריכם ורוצים לשים לכך סוף, כדאי בהחלט לפעול על מנת להרחיק את היונים המטרידות. אם כן, הזמינו מומחה מן המרכז לאיכות הסביבה ותראו איך המומחה בוחן את הבעיה ומציע לה פתרון ייחודי. המרכז המיוחד הזה הוקם על ידי שני מומחים העוסקים בחילוץ והצלה של בעלי חיים, וביניהם גם יונים. הם מבינים את החשיבות שבשמירה על הסביבה ועל ביטחונם של בעלי החיים, כמו גם את החשיבות על שמירה על בני האדם. לפיכך, הם פועלים לפי כל תקני הבטיחות הרלוונטיים. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים