שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לא עוצרים: "שבוע השיתוק הלאומי" יוצא לדרך למרות השהיית החקיקה
במטה המאבק נגד הרפורמה המשפטית לא מאמינים לראש הממשלה בנימין נתניהו שאכן יעצור את החקיקה ודורשים לגנוז אותה | משמרות מחאה יתקיימו ליד בתיהם של חברי כנסת
פקק תנועה | צילום: MarkMark, שאטרסטוק

למרות נאום ראש הממשלה אמש, החליטו במטה המאבק נגד הרפורמה המשפטית, להמשיך בתוכנית של "שבוע השיתוק הלאומי", שעליו הכריזו אתמול בבוקר. במסגרת המחאה יערכו הפגנות מול בתיהם של שרים וחברי כנסת מהקואליציה,

במטה המחאה החליטו על הקמת משמרות מחאה בכל שעות היממה ליד בתיהם של שרים וחברי כנסת נוספים, כמו אליהו רביבו, אתי עטייה, קטי שטרית, משה סלומון, חנוך מלביצקי, גילה גמליאל ואופיר אקוניס. עוד הודיעו במטה המחאה כי "צפויות הפתעות ומפגשים בלתי צפויים עם חברי קואליציה, על בסיס מידע מודיעיני, אשר ישתקו וישבשו את שגרת וסדר יומם". לטענתם "ראש הממשלה ושר הכלכלה ניר ברקת בוחרים להתעלם מאזהרות מערכת הביטחון והכלכלנים. הם יביאו חקיקה שבהכרח תפרק את הצבא והכלכלה הישראלית. הם מוכיחים שלא אכפת להם ממדינת ישראל, מהביטחון והכלכלה".

עוד מבחזית החדשות

עוד הודיעו במטה המאבק כי היום תהיה עליית מדרגה במחאה. "נקיים יום שיתוק נרחב ברחבי המדינה, שיהווה עליית מדרגה מימי ההתנגדות הקודמים".

ביום רביעי מתכננים במטה המאבק אירוע שיתוק משמעותי באזורים שונים בארץ בשעות הבוקר ולאחר מכן לעלות לירושלים ולקיים הפגנת ענק מול משכן הכנסת. גם ליום חמישי מתוכננים אירועי מחאה, אך המארגנים הודיעו שבשלב הנוכחי הם אינם יכולים לחשוף אותם. "אנו נכנסים לשבוע הגורלי בהיסטוריה של מדינת ישראל. ממשלת חורבן הבית קורעת את העם, מפרקת את הצבא ואת הכלכלה הישראלית", טענו במטה המאבק.

"מול הניסון להפוך את ישראל לדיקטטורה יתייצבו מיליונים ברחובות ויגנו על מדינת ישראל ועל מגילת העצמאות. חובה על כל אזרח ואזרחים שרוצים לחיות בדמוקרטיה לצאת לרחובות, להתנגד בכל מחיר לדיקטטורה ולשתק את המדינה. אנו לא מפחדים מדרך ארוכה, עם ישראל ינצח, הדמוקרטיה תנצח".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. 'המפגינים' הממומנים, אינם מבינים שהם פוגעים בפרנסה של ציבור גדול בישראל.

    1. למה להבין..?
      מה אכפת להם…
      הם את הכסף שלהם מקבלים.
      לא מעניין אותם כלום חוץ מעצמם.
      עכשיו מזיזים להם את הגבינה, אז הם יוצאים מדעתם.
      המשיח בדרך ב"ה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים