שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לא נמצא המדליף: מקורבי נתניהו נמצאו דוברי אמת בפוליגרף
חמישה עובדים בלשכת נתניהו נמצאו דוברי אמת בבדיקת הפוליגרף | זאת על רקע היחסים המתוחים בין חלק מהיועצים לחברי כנסת והדלפת פרטים משיחות בשלכה ועם שרה נתניהו
ראש הסגל המיועד בלשכת ראש הממשלה צחי ברוורמן | צילום: ויקיפדיה

חמישה מעובדי לשכתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו עברו בדיקת פוליגרף ביממה האחרונה ונמצאו דוברי אמת. החמישה הגיעו לבדיקה לאחר שנתניהו ביקש לבצע "בדיקת אמינות" לחלק מאנשי הכוורת שלו, רגע לפני שהוא יודיע להם על התפקידים שיקבלו עם חזרתו ללשכת ראש הממשלה.

בדיקת הפוליגרף לאנשי נתניהו, שמהווה צעד חריג, הייתה שיא חדש ביחסים המתוחים בין חלק מעובדי לשכת ראש הממשלה המיועד לבין חברי כנסת מהליכוד. לאחרונה הודלפו פרטים משיחה קשה שהתקיימה בין רעיית ראש הממשלה המיועד שרה נתניהו לחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. הגברת נתניהו טענה כי בנה הבכור של דיסטל אטבריאן, יאיר פעל לטובתה בסבב קבלת התפקידים, אך דיסטל אטבריאן הכחישה זאת בתוקף. 

עוד מבחזית החדשות

המתיחות גברה כאשר גם חברת הכנסת החדשה טלי גוטליב האשימה את יועצי נתניהו איקי כהן וצחי ברוורמן כי הדליפו פרטי שיחה חסויים משיחה שקיימה איתם. גוטליב יצאה אמש במתקפה אישית נגד ברוורמן, שנחשב לאדם האולי קרוב ביותר לנתניהו ושליווה את מאבקיו באופוזיציה בשנה וחצי האחרונות. 

גוטליב צייצה בחשבון הטוויטר שלה וכינתה את ברוורמן "מיזוגן ושוביניסט". "לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. קראת לי להסיר חסינות? מתי החלפת איתי מילה מאז אותה בקשה הזויה שאהיה ממלכתית ורכה". היא גם לא היססה להאשים אותו  "אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים