שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » לא מתעסקים בניירת: כל היתרונות במעבר לחשבוניות ירוקות
נמאס לכם להדפיס אין ספור גיליונות של החשבוניות של העסק שלכם, ולערום כמויות גדולות של נייר בבית?
חשבונית ירוקה | צילום: PIXABAY

הגיע הזמן שתעברו לחשבוניות דיגיטליות, או בשמן השני "חשבוניות ירוקות". ולמה ירוקות? כי הן אקולוגיות, ואין צורך לכרות עצים כדי להפיק אותן. הינה 7 יתרונות שישכנעו אתכם לעבור להשתמש בחשבוניות ירוקות.

הן נמצאות במכשירים החכמים שלכם

תוכלו להפיק את החשבוניות הירוקות שלכם מכל מקום בארץ ובעולם, מהטלפון החכם או מהמחשב הנייד – בלחיצת כפתור, ובלי לסחוב את פנקס החשבוניות שלכם לכל מקום או להיסחב עם ניירת מיותרת. החשבוניות הירוקות נגישות, יעילות וקלות לניהול. גם אם השתכנעתם כבר עכשיו, יש לנו הרבה מידע נוסף על חשבוניות ירוקות שיעזור לכם להבין כמה הן ייעלו את הבירוקרטיה בעסק שלכם.

כשמן כן הן – ירוקות

אם אכפת לכם מהסביבה, מההתחממות הגלובלית והכמות העצומה של עצים הנכרתים מדי יום – עברו לחשבוניות ירוקות. החשבוניות הירוקות אינן משתמשות בנייר כיוון שהן דיגיטליות לחלוטין, ואין צורך אפילו להדפיס אותן – אתם פשוט מעבירים אותן במייל או בהודעה ישירה ללקוח וחוסכים זמן לכל המעורבים. שמירה על הסביבה היא הרבה יותר מטרנד חולף, ובאמצעות שימוש בחשבוניות ירוקות תוכלו לתת יד בשמירה על הקיימות.

חוסכת לכם כסף

בעקבות מעבר לעבודה עם חשבוניות ירוקות לא תצטרכו יותר להזמין פנקסי חשבוניות, וגם לא לשלוח אותן בדואר. כל מה שאתם צריכים זה להוציא חשבונית באפליקציה, ולשלוח אותה במייל – הכול במהירות וביעילות, בלי צורך לעבור בדואר. נוסף על כך, יש כאן אלמנט של חיסכון בזמן – לא תצטרכו להזין את החשבוניות במחשב או באקסל, כי הכול מגובה באפליקציה הייעודית לכך.

לא רק חשבוניות ירוקות

ברוב המקרים, החשבוניות הירוקות מגיעות בתוך מערכת לניהול עסק המעניקה שירותים נוספים  שיסייעו לכם להתנהל בצורה קלה, יעילה וחכמה יותר בעסק שלכם. למעשה, בעזרת המערכת  תוכלו להפיק דו"חות הכנסות, דו"חות רווח והפסד, סליקת אשראי, מערכת שתסייע לכם במעקב מכירות ועוד. 

תוכלו לעקוב אחרי החשבוניות בקלות

בהמשך ליתרון הקודם, בעזרת המערכת תוכלו לעקוב ביעילות אחרי החשבוניות שהוצאתם – לבדוק באיזה תאריך הן הופקו, אם הן בכלל נשלחו ומהו הסכום הנקוב בהן. המערכת  שומרת את כל המידע וכך תוכלו לעקוב ביעילות אחרי סכומי הכסף המועברים, ולתת דין וחשבון ללקוחות ולרשויות כשצריך. כמו כן, תוכלו להיכנס אליה מכל מחשב או טלפון, ולא תצטרכו לשמור את הקבצים הללו על המחשב שלכם או בתיקיות כבדות במשרד או בבית.

הלקוחות מקבלים שירות יעיל ומהיר

כאמור, לא תצטרכו יותר לשלוח את החשבוניות בדואר – כך הלקוחות שלכם הם באופן אוטומטי לקוחות מרוצים, כי הם לא צריכים להמתין הרבה זמן להגעתה של החשבונית – היא מגיעה בשניות למייל או בהודעה ישירה לטלפון או לכל מכשיר חכם אחר. 

עוד מבחזית החדשות

צמצום טעויות

בעזרת המערכת, תוכלו לחשב בדיוק מהו תעריף השירותים שנתתם ללקוח מסוים ואין סיכוי שתטעו, משום שהמערכת תחשב בשבילכם באופן אוטומטי כמה בדיוק הוא חייב לכם. המערכת  חוסכת לכם התעסקות עם מחשבון ומספרים ומציגה לכם הכול בצורה מהירה ונוחה.

סיכום

חשבוניות ירוקות הן טובות לסביבה, וגם טובות בשביל בעלי העסקים. הן קלות מאוד לתפעול, ניתן  להפיק אותן מכל מקום באמצעות הטלפון החכם שלכם והן אפילו מחשבות לכם כמה כל לקוח חייב לכם – כך שאין סיכוי שתטעו בסכום שכותבים על החשבונית. כמו כן, תוכלו לעקוב אחרי החשבוניות שהוצאתם בקלות ואין סיכוי שהן ילכו לכן לאיבוד – כי הן מגובות במערכת הייעודית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים