שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לא יציב: רעידת אדמה שוב הורגשה בישראל
רעידת אדמה בעוצמה 4.4 הורגשה ברחבי הארץ בין היתר בחיפה, בנהריה, בעפולה, בנצרת, ביקנעם וגם במרכז |מוקד הרעש בצידון שבלבנון
תגיות:
רעידת אדמה | צילום: Inked Pixels, שאטרסטוק

רעידת אדמה בעוצמה 4.4, הורגשה הבוקר (רביעי) ברחבי ישראל. מוקד הרעידה היה מול צידון שבלבנון, על פי מכון הסקר הגאולוגי של ארה"ב (USGS), מוקד הרעש היה בעומק 10 ק"מ. הרעידה התרחשה בשעה 8:01 במרחק של 81 ק"מ מצפון-מערב לנהריה ובין היתר דווח כי הורגשה בחיפה, בנהריה, בעפולה, בנצרת, ביקנעם וגם במרכז הארץ. בכמה מוקדים במועצה האזורית עמק הירדן הופעלו אזעקות. לא דווח על נפגעים או על נזק. רעידת האדמה הורגשה גם בלבנון אך לא ידוע על נפגעים או נזק..

ד"ר אמיר שגיא, מנהל האגף לסיכונים גיאולוגיים במכון הגיאולוגי, אמר ל-ynet כי "כשיש רעידה גדולה באזור מסוים, אז באזור היותר רחוק אבל עדיין קרוב, מקבלים רעידות קטנות, בפרק זמן של שבועות חודשים, ואפילו יותר, תלוי בגודל הרעידה. החדשות הטובות שבדרך כלל הן יותר קטנות". לדבריו, "ברור שאחרי רעידה גדולה יש רעידות קטנות, אבל מעבר לזה, ברמה של חודשים, שנים, לא ממש יכולים לחזות. אצלנו היו רעידות אדמה, וצריך להניח שהן עוד יקרו".

עוד מבחזית החדשות

שלשום הורגשה בישראל רעידת אדמה שהתרחשה בגבול טורקיה-סוריה בעוצמה 6.3, בעומק של 10 ק"מ. אתמול בלילה, בשעה 04:27, הורגשה רעידה נוספת בצפון הארץ, שהתרחשה באזור מרכז טורקיה והייתה בעוצמה 3.6.

בשבת התרחשה רעידת אדמה בעוצמה 3.3 באזור השומרון. לפי המכון הגיאולוגי, מוקד הרעש היה במזרח השומרון בשעה 06:09 בבוקר, בעומק של קילומטר אחד. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לפני שבועיים התרחשו שתי רעידות אדמה בישראל. הראשונה הייתה ביום שלישי בשעה 23:17, בעוצמה 3.5. לפי נתוני פיקוד העורף, מוקד הרעש היה 15 ק"מ מדרום-מזרח לאריאל. למחרת הייתה רעידת אדמה נוספת שהורגשה בשעה 16:58 ברחבי הארץ. נתוני המכון הגיאולוגי העלו כי עוצמת הרעש הייתה 3.3, והמוקד היה כ-20 ק"מ מאריאל, מוקד לא רחוק מזה של הרעידה שהורגשה יום קודם לכן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים