שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לא יאומן: מדינת מונטנה היא המדינה הראשונה שאסרה את השימוש בטיקטוק
צעד זה הוא אחד הדרמטיים ביותר מתוך שורת צעדים שנוקטת ארה"ב נגד טיקטוק, שנמצאת בבעלות בייטדאנס הסינית | טיקטוק נחשדת בשל קשריה עם סין
טיק טוק אילוסטרציה

מדינת מונטנה בארה"ב היא המדינה הראשונה בארצות הברית שהחרימה את אפליקציית טיקטוק הסינית, לאחר שהמושל חתם על חקיקה שאוסרת על חנויות אפליקציות סלולריות להציע אותה לציבור.

צעד זה הוא אחד הצעדים הדרמטיים ביותר בשורת צעדים שנוקטת ארה"ב נגד טיקטוק, שנמצאת בבעלות חברת הטכנולוגיה הסינית בייטדאנס . טיקטוק נחשדת בשל קשריה עם סין, והחשש בארה"ב הוא, שזה עלול להוות איום ביטחוני לאומי על ארצות הברית.

עוד מבחזית החדשות

הממשל הפדרלי ויותר ממחצית המדינות בארצות הברית אסרו על השימוש באפליקציה במכשירים ממשלתיים, וממשל ביידן אף איים בחרם לאומי, אלא אם כן חברת האם של טיקטוק תמכור את מניותיה. בייטדאנס מכחישה שחלקה מידע עם הממשלה הסינית, ואמרה כי החברה לא תעשה זאת גם אם תתבקש.

טיקטוק פירסמה הצהרה שבה נאמר כי החוק במונטנה "מפר את זכויות התיקון הראשון לחוקה של תושבי המדינה על ידי החרמה לא חוקית של טיקטוק" וכי החברה מתכננת "להגן על הזכויות של משתמשיה בתוך ומחוץ למונטנה".

החוק במונטנה ייכנס לתוקף ב-1 בינואר והוא יכלול איסור על הורדות של טיקטוק במדינה. מי שייעשה כך, חנות אפליקציות או טיקטוק, ייקנס בסכום של עשרת אלפים דולר ליום על כל פעם ש"האפשרות תוצע למשתמש" לקבל גישה לפלטפורמה או להוריד את האפליקציה. הקנסות לא יחולו על המשתמשים.

מונטנה גם אסרה על השימוש בכל האפליקציות של רשתות חברתיות שאוספות ומספקות מידע אישי או נתונים למפרסמות זרות או ממשלות, כולל וויצ'אט הסינית וטלגרם, שנוסדה ברוסיה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים