שיתוף
תגובות
חדשות » לא זורם: נתיב סגור בצומת בר אילן גורם לפקקים מטורפים באזור
קריית אונו
בעקבות העבודות על הקו הסגול של הרכבת הקלה, נערכו שינויים באחד הצמתים העמוסים בארץ "כל בוקר לוקח באזור שעה לנסוע קטע של 20 מטר"
פקק תנועה | צילום: MarkMark, שאטרסטוק

סגירת נתיב תנועה בצומת בר אילן, שהינו אחד הצמתים המרכזיים והעמוסים בארץ, במסגרת עבודות על הקו הסגול של הרכבת הקלה, גורם לפקקים מטורפים וחריגים בימים האחרונים. מי שבעיקר סובלים הם תושבי השכונות החדשות בקריית אונו שנתקלים בעומסי תנועה כבדים. בעקבות זאת שלח ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, מכתב למנכ"ל חברת נת"ע, חיים גליק, המנהל את העבודות, ובו דרש: "הסדרה מידית של נתיבי התחבורה והתזמונים בצומת בר אילן".

הסדרי התנועה החדשים נעשו בצומת הרחובות אהרון קציר בקריית אונו ליד הקמפוס, בחיבור עם דרך בר אילן. "הסדרי התנועה וצמצום נתיב פנייה שמאלה לכביש מספר 4, לא כללו שינויים מתחייבים בתזמון הרמזורים, כמתחייב משינויים אלה", כתב ראש עיריית קריית אונו.

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף ראש העיר כי: "בשל כך נוצרו עומסי תנועה בלתי נסבלים וכעס גדול בקרב תושבי קריית אונו. לאור האמור, נדרש טיפולכם המיידי לתיקון הפגם המתואר, ומענה מידי לפנייתנו בהחזרת נתיב נוסף לפנייה שמאלה ו/או פתרון אחר במתחם, כך שיתאפשר לתושבי קריית אונו לצאת מהעיר לכביש מספר 4 בקלות ובמהירות”.

מחברת נת"ע נמסר בתגובה כי: "בצומת המדובר בוצעו הסדרי תנועה עקב עבודות הקו הסגול, שהביאו על פי התוכנית לצמצום נתיב אחד בפנייה שמאלה לכביש 4. על מנת להקל על הפונים לכביש 4, ביצעה נת"ע פניית פרסה קרובה, מזרחית לצומת, על כביש 471 המאפשרת פנייה נוספת לכביש 4 בשני נתיבים, כלומר נת"ע הוסיפה נתיב נוסף שמאלה, שלישי במספר. בתוך כך מבצעת נת"ע ניטור ומעקב אחרי התנועה בצומת, ומשנה את תזמון הרמזורים בהתאם – ידנית ואוטומטית, על מנת להקל על התנועה. בכל מקרה, מתנצלת נת"ע על עוגמת הנפש שנגרמה לבאי הצומת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים