שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לאחר שלא קיבלה תפקיד, דיסטל אטבריאן לנתניהו: "כל היועצים שלך נגדי"
חברת הכנסת נפגשה עם ראש הממשלה המיועד שלוש פעמים ביממה האחרונה | לאחר שהיא האשימה את יועציו, נתניהו הגיב כי "לא צריך לעורר מלחמות מיותרות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: צילום מסך

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד נפגשה עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שלוש פעמים ביממה האחרונה (שלישי). כך דווח הערב בוואלה. לאור ההחלטה לא למנות אותה לתפקיד שרה בממשלה הבאה בראשותו אמרה דיסטל אטבריאן לנתניהו במהלך הפגישה. "כל היועצים שלך נגדי, אני הכי נאמנה לך". נתניהו הגיב לה: "זה לא קשור ליועצים שלי, הם לא מעורבים. לא צריך לעורר מלחמות מיותרות. שום דבר עוד לא נסגר". בתום פגישתם האחרונה של דיסטל אטבריאן ונתניהו, גורמים בליכוד טענו שהסיכויים שתמונה לתפקיד שרה "עדיין נמוכים".

עוד מבחזית החדשות

ביום חמישי האחרון הודיע יו"ר הליכוד נתניהו לדיסטל אטבריאן שהיא לא תמונה לשרה. לאחר ההודעה, היא עשתה מאמצים לשנות את ההחלטה. לפי גורמים בליכוד, יועצי נתניהו פועלים כנגדה מאז היוודע תוצאות הבחירות. זאת, בהמשך לתקרית המרפסת.

לפני כחודשיים יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נעל את דיסטל אטבריאן מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב, ונטש את המקום. רק לאחר דיסטל אטבריאן דפקה על החלון וצעקה לעבר הנוכחים, היא הוכנסה חזרה פנימה. עוד צויין כי לאחר מכן, דיסטל אטבריאן ואוריך התעמתו מילולית והיא צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים