שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לאחר מאמצים: הושגה פשרה לתשלום מס תייר מוזל בכניסה לאומן
ראש השנה תשפ"ד
כלקח מההתנהלות בשנה שעברה, הגיע יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון להסכמות עם הרשויות באומן | מס התייר יופחת בתשלום מראש והתורים בכניסה לאומן יבוטלו
ערב ראש השנה באומן | צילום: paparazzza, שאטרסטוק

בשנה שעברה סגרה עיריית אומן באופן שרירותי את כל הכניסות לאזור היהודי באומן, והעמידה מחסום בודד עבור כלל העולים שבו נגבה מס תייר מכל מי שהגיע לקיבוץ לאומן לימי ראש השנה. המהלך גרם לסבל ולעוגמת נפש רבה לחסידים, שכן לא די בנסיעה הארוכה והממושכת דרך מדינות האיחוד האירופי והנה הופיע עיכוב ממושך בו חלק מהנוסעים נאלצו להמתין שעות רבות.

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון, ניהל משא ומתן עם בכירי העיריה וראשי מערכת הביטחון במגמה להפחית את תשלום המיסים וכן למנוע את העיכוב והסחבת במהלך הכניסה לעיר אומן. נקבע כי למשלמים את מס התייר מראש תינתן הנחה והכניסה לאומן תתאפשר מכל הכניסות בהצגת אישור התשלום.

על פי הודעת סגן ראש העיר, מר אולג גניש, המשלמים מראש ישלמו מס תייר מופחת על סך 27 דולר, מאידך המגיעים לאומן מבלי ששילמו מראש יופנו לנקודת תשלום באזור תחנת האוטובוסים סמוך לנהר התשליך בעלות מלאה על סך 40 דולר, באותו מחיר של שנה שעברה.

מסיבות של הגנה ואבטחת מידע לא ניתן לשלם מס תייר באתר עיריית אומן עם כרטיס אשראי ישראלי ולשם כך הוקם אתר ייעודי בו ניתן להעביר תשלום מאובטח את מס התייר בכל סוגי כרטיסי האשראי.

לאחר מילוי הפרטים וסיום התשלום, יתקבל אישור תשלום הכולל את פרטיכם האישיים וכן קוד לסריקה על ידי אנשי הביטחון אותו צריך להציג בעת הכניסה לאומן. בנוסף שובר אישור התשלום ישלח אליכם אל תיבת הדוא"ל כפי שהזנתם בעת מילוי הטופס.

שמרו על שובר התשלום כדי להציגו בעת הכניסה לאומן וכדי למנוע תשלום נוסף והמתנה מייגעת.

כתובת אתר לתשלום: www.aumantax.com

שימו לב: חובת תשלום מס תייר הינה רק מגיל 18 ומעלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים