שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לאחר הפרובוקציה של ערוץ 13: כתבת וצלם הותקפו בגז פלפל
יממה לאחר פרסום הכותרת הפרובוקטיבית בערוץ 13, הותקפו עובדי הערוץ בגז פלפל בזמן צילום כתבה בת"א | בכותרת נכתב: "באישור רה"מ נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית"
תגיות: ,
אולפן ערוץ 13 | צילום: ויקיפדיה

למרות שערוץ 13 התנצל על הכותרת שפרסם אתמול, הותקפו היום (רביעי) צלם וכתבת של הערוץ בגז פלפל בזמן צילום כתבה בתל אביב.

ממשטרת ירקון נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח על כתבת וצלם שהותקפו בגז מדמיע בחוף פרישמן בתל-אביב. שוטרי יחידת האופנועים של תחנת לב ת"א הגיעו למקום, ולאחר שביצעו סריקות באזור, עצרו תושב ת"א בן 41 בחשד לתקיפה. נסיבות האירוע נחקרות בשעה זו.

עוד מבחזית החדשות

יוסי אלי, כתב חדשות 13 לענייני ירושלים צייץ בתגובה: "הפעם הותקפה טליה כהן בגז פלפל, לאחר שאמש עיתונאי הערוץ כונו בין השאר ״אויבים״, ״בוגדים״ ו״אלג׳זירה״, על רקע טעות בניסוח של כותרת גרפית (שאני עצמי הרגשתי איתה לא בנוח בכלל) אם נבחרי הציבור לא יפעלו להרגעת הרוחות, ואם המשטרה לא תפעל לאיתור המסיתים והתוקפים, עלול להירצח עיתונאי בישראל. ראו הוזהרתם!".

ארגון העיתונאים מסר בתגובה: "התקיפה של צוות חדשות 13 היא תולדה ישירה של ההסתה הבוטה שרצה החל מהיום בבוקר ברשתות ובקבוצות הווטסאפ נגד חדשות 13 והעיתונאים שלה. מבחינתם של המסיתים, דמם של העיתונאים הותר. אנו מצפים מהמשטרה שתמצה את החקירה הפשוטה בהקדם ותגיש כתב אישום חמור ומרתיע שיעביר מסר חד לכל מי שמבקש לפגוע בעיתונאים".

ביקורת קשה נמתחה אמש על חברת החדשות של ערוץ 13 בעקבות הכותרת שהופיעה במהדורה המרכזית המאשימה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהריגת נשים וילדים ברצועת עזה.

על התמונה שהופיעה בזמן הכתבה על מבצע חיסול המחבלים בעזה נכתב "באישור ראש הממשלה – נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילה", לצידה נכתב "כבר לא כירורגי", כדי לטעון שהפעולה הצבאית בוצעה לכאורה בידיעה שייהרגו גם עזתים בלתי מעורבים.

בחדשות 13 התנצלו ומסרו: "הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה. אנו מתנצלים על כך בפני צופינו".

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. כמעט נהרג עיתונאי !
    יש לו דם מיוחד

    ולא נשכח, מדובר בכותרת שנתנה לגיטימציה לטרור הרקטות !!
    זה בכלל דומה לתקיפה בגז פלפל ???!!!

  2. קראתי מה שכתבו הגולשים ואני מזועזעת .איזו פרובוקציה,? זה עוד נאמר בעדינות.היו צריכים להוסיף גם ,באישור של השר לבטחון לאומי,_חייל האמיץ" בן גביר. הרי רק כך נשאר בממשלה. ואתם ביביסטים שרופים,תפסיקו להגידשטויות ,כי אתם פוגעים באלה שנלחמו בשדות הקרב נגד ערבים והיגנו על המדינה ,בזמן שאחרים היתחבאו בפינות- הישיבות ונתנו לאחרים לעשות את העבודה המסוכנת. חוצפה !!

  3. אני אישית עם כל מה שאומרים בחדשות 13 לא כ"כ מאמין להם למרות ההתנצלויות והטענות לתקלה טכנית ברור שמי שכתב את זה זה מה שעומד לו בראש והוא שמלאני קיצוני עם השקפה של טרוריסט וצריך לעצור אותו או לגרש אותו מהארץ

  4. אתם יותר גרועים הכל מעוותים הפעם הגזמתם חיילנו יצאו להגן עלינו בלירוף נפש ואת כאילו"טועין"הרי אתם מושלמים איך טועים אצלכם הכל מתוכנן להכפיש את הממשלה ,אפילו אם תוריד לכם כוכבים ותייצר לכם זהב ,אתם הבושה והבזיון

  5. לא ראינו את הבליץ הזה,כאשר תקפו את כתבי ערוץ 14.
    שבו בשקט ,תומכי טרור מנוולים,שרפתם את המדינה,אתם שותפים לאנרכיסטים,פורעי חוק,שותפי חמס,בעלי תרבות נאציונליסטים.
    הכותרת לא היתה עעות,זה מה שאתם חושבים,פרצופכם האמיתי,המכוער נחשף, אתם לא בוחלים במלים, פיכם הוא ביב שופכין.

  6. אין סליחה על דבר כזה. מי שכתב התכוון להרע למדינת ישאל… פרסמו רוע ואחר כך מתנצלים כל כוונתם הייתה שזה יץפרבם. ערוץ נוראי לא מבט את ערכי המדינה. מעבירה לערוצים אחרים רק לא 13.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים