שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כעת בבני ברק: הפגנה מול ביתו של משה גפני
תיעוד
הערב מתקיימת הפגנת מחאה מול ביתו של חה"כ משה גפני בבני ברק, במחאה על חוק החמץ ופסקת ההתגברות | מארגני ההפגנה: "אם גפני חושב שנשתוק טעות בידיו"
הפגנה בבני ברק | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

החל מהשעה שבע וחצי מתקיימת הפגנת מחאה מול ביתו של חבר הכנסת משה גפני, יו"ר סיעת דגל התורה. , מלשכת גפני נמסר כי הוא מבקש מהציבור הבני ברקי שלא להגיע להפגנה הערב בבני ברק ולא להתעמת עם המפגינים במקום.

ההפגנה מול ביתו של חה"כ גפני | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א'

גם העסקן מרדכי בלוי ביקש מהציבור החרדי "שלא לעשות חילול ה'". בראיון לרדיו קול חי אמר בלוי "אני קורא לציבור לא לעשות חלילה חילול השם".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בלוי כי: "גם בן גוריון הציוני הגדול הבין שמי שלומד תורה גיוסו נדחה. עד שהגיע איזה עורך דין והגיש בג"ץ. זה נמשך ונמשך ובכל פעם יורדים לעניין הזה. באים עכשיו ועושים פסקת התגברות שהשופטים לא יכריעו בעניינים כאלה. בפסקת ההתגברות אומרים שיש חוקים שהם לא ניתנים לשינוי בדומה לחוקה".

זו הפעם הראשונה בה מתקיימת הפגנה מחוץ לבית של חבר כנסת מהמפלגות החרדיות. לדברי מארגני ההפגנה "חרדים לדמוקרטיה", מחאה זו מהווה יריית פתיחה למהלך נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום חוקי ההפיכה המשטרית, ובראשם גפני, אשר קרא לאחרונה "להוריד את בג"צ" ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות.

בהודעה שפרסמו המארגנים נמסר כי "חבר הכנסת גפני הוא מאדריכלי ההפיכה המשטרית, לא פחות מלוין ורוטמן. הוא מסית נגד בית המשפט העליון ושופטיו, ודוהר לעבר פסקת ההתגברות כדי לרמוס את בג"צ".

עוד נכתב כי "אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן – טעות בידיו. נגיע אליו לבני ברק ונבהיר לו שבתי דין רבניים לא ינהלו את המדינה, שחוקי חמץ והיוזמות ההזויות שלו לכפייה ואפלייה לא יעברו במשמרת שלנו."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים