שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כמה עולה להפקיד שיק דחוי?
צ'ק דחוי
העמלה אשר יקח הבנק עבור שיק דחוי בדרך כלל הינה בסביבות בין עשרה שקלים עד שנים עשר שקלים | האם להשאיר את השיק הדחוי בבית שכן יש סיכוי גדול לאובדן
תגיות:
מבואה לסניף בנק לאומי | צילום: יח"צ

יש לציין כי בימינו עבור כל פעולה צריך לשלם, וכן אין מה לעשות אלו התנאים במדינה ובכל העולם. למעשה, אם הנכם עסקים גדולים או קטנים הנכם באופן ברור מכירים את המושג צ'ק דחוי. כלומר מונח שאף יכול מאוד להלחיץ אנשי עסקים רבים. בעת בה הנכם מקבלים שיק דחוי, ישנן שתי אופציות מולכם והן, הפקדת שיק דחוי או ניכיון שיק. במאמר הבא יוצגו מספר פרמטרים עבור עלות של הפקדת שיק דחוי. 

האם משתלם להפקיד שיק דחוי?

באופן חד משמעי  הפקדת שיק דחוי עולה כסף, ואף אם זה נשמע טיפה מוזר ככה בדיוק עובדים הגופים החוץ בנקאיים והבנקאיים. על מנת לדעת מה העלות של הפקדת שיק דחוי, הנכם חייבים לוודא זאת מול מערכת הבנק שלכם. יחד עם זאת, העמלה אשר יקח הבנק עבור שיק דחוי בדרך כלל הינה בסביבות בין עשרה שקלים עד שנים עשר שקלים. הנכם רשאים להפקיד את השיק הדחוי במונח הפיזי וכן גם דרך האפליקציה. ישנה דילמה בפניכם, האם להשאיר את השיק הדחוי בבית שכן מניב סיכוי גדול לגניבה ואובדן, או להפקיד את כל השיקים בבנק שלכם עם עלות באופן יחסי שאינה משתלמת. יש לשקול את כל הנוגע לפרמטר זה על מנת להבין אם פעולת הפקדת שיק הינה משתלמת עבורכם.   

מה עלות הפקדת שיק דחוי בניגוד לניכיון שיקים?

ניתן לציין כי המחיר עבור הפקדת שיק דחוי הינו משתנה ממקום למקום. בדומה לכך, גם ניכיון שיקים. ניתן לומר כי ניכיון שיקים הנכם רשאים לבצע דרך הבנק או באמצעותם של גופי מימון פרטיים שכן מפוקחים ומאושרים על ידו של משרד האוצר. על מנת לבחון את ההצעה האידיאלית ביותר, הנכם חייבים לשקול בנוסף גם את האופן הכלכלי של אותם העלויות אשר כרוכות בעת ביצוע הפעולה אך כמובן גם את הדחיפות שיש לכם עבור סכום השיק. העלויות אינן בעלות פער באופן משמעותי בסופו של דבר, אך בעת בה מדובר על הפקדת שיק דחוי, פעולה זו דורשת מעקב וכן הינה יותר מסורבלת.  

כמה מילות סיכום

ניתן לסכם כי נושא הפקדת שיק דחוי הינו נושא שיש להתייחס עבורו בחשיבות רבה ומעמיקה כיוון שהוא מונח כאמור מלחיץ מאוד עבור אנשי עסקים רבים. לכן, אם הנכם נמצאים בסיטואציה זו, מומלץ מאוד לנקוט בצעדים חכמים וכן לוודא בדיוק מה הנכם עושים על מנת למנוע טעויות שונות. למעשה, תוודאו בדיוק עבור מה הנכם זקוקים וכן תפעלו על פיו בשביל לקבל את התוצאה הרלוונטית עבורכם. בנוסף ניתן להתייעץ עם מומחים אודות הנושא על מנת לקבל טיפים אשר יכולים לסייע לכם.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים