שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כל הסיבות לבחור בדלקן אוניברסלי
מעוניינים לתדלק את הרכב שלכם בצורה חכמה ויעילה? דלקן אוניברסלי מציע את השירות החכם והטוב ביותר ומעניק לכם כלים שיחסכו לכם זמן וגם לא מעט כסף
תחנת דלק | צילום: Ropisme, שאטרסטוק

אם אתם עוד לא בטוחים שגם אתם צריכים אחד כזה, תנו לנו לעשות לכם סדר ולהסביר מדוע זה כדאי ומשתלם כל כך. 

רפורמת הדלקן האוניברסלי 

בשנת 2015 הודיע משרד האנרגיה על ניסון הפעלת מערכת תדלוק חדשה ומשנת 2019 רפורמת הדלקן האוניברסלי הושלמה ונכנסה לתוקף. הרפורמה הייתה מהפכה של ממש בתחום שירותי הדלק בישראל כיון שהיא אפשרה לכל הנהגים לתדלק בכל תחנות הדלק, מבלי להיות לקוחות שבויים המשויכים לתחנה אחת או לחברה אחת. 

מהו דלקן אוניברסלי? 

אם יצא לכם לשמוע את המילה דלקן אוניברסלי או אם בכלל לא, כדאי שתדעו שזה בעצם ממש פשוט. מדובר בכלי שנמצא בפתח התדלוק ומאפשר לתדלק את הרכב מכל תחנה, בכל מקום וללא צורך בתשלום מידי. אם בעבר היה צורך לשלם בכרטיס אשראי או במזומן מיד אחרי פעולת התדלוק, הרי שהיום הדלקן האוניברסלי מעניק את האפשרות לא להתעסק עם ענייני התשלום בכל פעם. 

הנה 6 סיבות מדוע כדאי לכם להתקדם ולבחור בדלקן אוניברסלי: 

  • חוסך המון זמן – במקום להתעסק עם תשלומים וחיובים, תוכלו פשוט להגיע, לתדלק ולנסוע. פעולת התדלוק נחשבת גם ככה לכזאת שעושים על הדרך ולא פעם קורה שאנו מאוד ממהרים למקום מסוים ובמקום זה מבזבזים זמן יקר בתחנה. בזכות הדלקן האוניברסלי לא תצטרכו להתעכב יותר. 
  • עושה סדר בבלגן – בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הנמצאת בדלקן האוניברסלי, ניתן לאסוף את כל הפרטים הנחוצים בכל פעם כאשר אתם מתדלקים. בסוך כל חודש, תשלח אליכם חשבונית מרוכזת ומסודרת אחת עם כל המידע והסכום לתשלום. ככה, תוכלו לעקוב אחר הוצאות התדלוק ולהנות מסדר מופתי שיעשה לכם חיים קלים יותר. 
  • חוסך כסף – זה לא סוד שהשימוש בדלקן אוניברסלי הוא חסכוני יותר. תוכלו לשלם סכומים נמוכים יותר אם אתם מתדלקים כמות מסוימת של ליטרים וזאת בזכות ההסכם המוקדם עם חברות התדלוק. 
  • מאפשר לעבוד עם כמה חברות דלק במקביל – מה שמגדיל את התחרות ומאפשר מחירים נוחים יותר על הדלק והטבות משתלמות. 
  • הוא מתחבר לספידומטר – מה שיאפשר לדעת בדיוק כמה דלק צורך הרכב שלכם ואיפה הכי כדאי ומשתלם לתדלק. 

עוד מבחזית החדשות

אל תישארו מאחור 

דלקנים אוניברסליים כבר מזמן שינו את עולם התדלוק לטובה. התקדמו גם אתם לחיים נוחים יותר בזכות פעולת תדלוק פשוטה, נוחה ונעימה. כי פעולת התדלוק לא חייבת להיות כל כך מייגעת ובזכות הדלקן האוניברסלי תדלקו מבלי להתעכב. ב – pumpi תוכלו להיות בראש שקט ולרכוש דלקן אוניברסלי שיחסוך לכם זמן וכסף. כל זה בשירות בלתי מתפשר ובמחיר הכי משתלם. 

אז למה אתם מחכים? 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים