שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כל המידע שאתם צריכים לדעת על מנעולן
כיצד נבחר מנעולן
כל מה שצריך לדעת על מנעולן, כיצד נבחר את הטוב ביותר עבורנו
FREEPIK

אחד המקצועות החשובים ביותר בשנים האחרונות ובוודאי העוזרים לכאלו שנתקעים באמצע הדרך. הוא המנעולן רבים מכירים את העובדה המצטערת שדווקא שהם זקוקים וצריכים את הרכב שלהם הוא נתקע והם אינם מצליחים להתניע או להפעיל אותו. רבים אינם יודעים כי למקצוע מנעולן הוא חשוב.

 במאמר זה נדבר על המושאים הבאים מהו מנעולן מה ההכשרה של מה התפקידים שלו ועוד נושאים שונים שיצליחו לשפוך אור על הנושא של מנעולן  ויעזרו לכם להגיע אל מנעולן ברגע שאתם צריכים לו ותוכלו להצליח בקלות בה לדעת את התפקידים ואת הצורך במנעולן שיעזור לכם להגיע אל המקום הנכון. 

מהו מנעולן מוסמך? 

רבים אינם יודעי כי תחום זה פרוץ שכן רבים שמכירים את הנושא אך לא התמקצעו בו מציעים את השירות שלהם כמנעולנים אבל לא כך הדבר מנעול מוסמך הוא מנעול שהוסמך על ידי משרד התמ"ת בגלל שתחם זה כאמור פרוץ והרבה מנעולנים מציגים את עצמם ככאלו אך הם  אינם מוסמכים הדבר הראשון שיש  לחפש במנעולן  שיפרוץ את הבית או הרכב הוא לוודא שהוא מנעולן מוסמך.

 ישנן דרכים קלות מאד לברר זאת המנעולן מוסמך זה מנעול שהוסמך על ידי קורס מנעולנים של משרד התמ"ת ואכן הצליח למלא זאת. קורס מנעולנים הוא קורס מיוחד שעוברים אות אנשים שמעוניינים להיות מנעולנים מוסמכים.

מהי ההכשרה של מנעולן? 

כיום עם ההתפתחות הטכנולוגית המנעולנים הפכו להיות קשים ביותר לפריצה לרוב בבתים מדובר על מנעולים מכאניים מורכבים ככל שיהיו אך בנוגע לרכבים המפתחות משתכללים בכל פעם כך שמדובר על מנעולנים אלקטרוניים. מדובר על מנעולים שמשתכללים בכל שנה כך שיש צורך בידע מקצועי על מנת לפרוץ אותם.

כיום בישראל להיות מנעולן מוסמך דורש לא רק ידע לימודי ומקצועי אלא כמובן שהוא דורש גם  עמידה בדרישות החוק. על מנת להיות מנעול יש צורך מעבר לתעודה מקצועית שמקבלים בקורס מנעולן יש צורך גם לקבל תעודת יושר מדובר על תעודה שחייבים לקבל אותה על מנת להיות מנעולן מוסמך. מדובר על תעודה שמקבלים מהמשטרה בה מעידים כי אין לאדם עבר  פלילי הדבר חשוב במיוחד בנושא של מנעול משום שמנעולן אמור להגיע אל מקומות יש בהם צורך להיות לבד בבית או להיכנס אל מקומות שיש בהם צורך להיות לבד. לכן חשוב מאד לוודא כי המנעולן הוא איש אמין הדרך הטובה ביותר לוודא זאת הדרך הטובה ביותר לוודא זאת היא על ידי תעודת יושר תעודה זו מבטיחה כי אין לבן אדם תיק פלילי וכי הוא אדם אמין ולכן רבים על מנת להתקבל לקורס מנעולן מוסמך זוהי אחת הדרישות ולכן כאשר מדברים על מנעולן מוסמך מדובר עם על הדרישה הראשונה שיש בקורס והיא תעודת יושר.

לימודי מנעולן מוסמך 

בנוסף לתעודת יושר שבה האד גדר כאשם ישר נקי כפיים ללא עבירה פלילית חשב מאד להציג גם אישור משרתי לאישור המשטרתי יש שני תפקידים בנושא האחד הם חלק מהדרישות הראשוניות של קבלה לקורס מנעולן ועוד השנייה היא יש צורך בהצגת אישור משטרתי תעודת יושר כחלק מהדרישות של המקצוע ולכן חובה לאחוז את אישור המשטרתי המעיד על כך כאשר מוזמים אל העבודה ולהציג אותו בפני כל דורש ולפי בקשה. 

בקורס לומדים גם: 

סוגי מנעולנים – הוא לומד לפרוץ ולהכיר את כל סוגי המנעולים כך שהוא יכול להצליח לפרוץ קלות גם מנעולים פשוטים וגם מנעולים מורכבים במיוחד בקורס לומדים להכיר את סוגי המנעולים גם את המנעולנים האלקטרוניים המשוכללים בעולם. 

שיטות פריצה- בניגוד למחשבה שרבים חושבים לא צריך רק ידיים טובות על מנת ללמוד בקורס מנעולן אלא לומדים בקורס מנעולנים שיטות שונות לפריצה. הרי כל אדם יכול לפרוץ הייחוד של מנעולן זה שהוא מצליח לפרוץ בדרך נקיה ויפה במיוחד.

 המנעולן צריך ללמוד איך פורצים דלת של בית או רכב ולהשתמש בכלים ייעודיים לכך כמו מקדחות מברגים ועוד. כל זאת בדרך שתשאיר את הבית או הרב שלמים כמו כן הוא ומד גם להתקין מנעולים חדשים ולהשתמש במנעולנים חדשים על מנת להתקין אותם כאשר יש צורך להם. 

אתיקה ובטיחות – בניגוד לאדם רגיל שאינו יכול להגן על מידע רגיש שמוסרים לו לפורץ המנעולן מערכות מידע שהוא מגונן עליהם מפני פריצה וכך אנשים רבים יכולים לדעת כי כאשר הם מוסרים מפתחות לשכפול או קוד סיסמא אישי הם יכולים להיות בטוחים בכך כי המה של הבטיחות תהיה גבוה במיוחד. 

הכשרה של פורץ היא אינה ארוכה או מורכבת מדבר בסך הכל על כלל קורס של מספר חודשים שכולל בתוכו שני חלקים עניינים האחד הוא חלק עיוני והשני הוא חלק מעשי גם התנאים לקבלה הם פשוטים 12  שונות לימוד ותעודת יושר כך שאם אתם מעוניינים להיכנס אל עולם הזה ולהיות מעולן מוסמך הדרך הזאת פתוחה בשבילכם. 

מה התפקידים של מנעולן 

שירותי פריצה: מנעולן מוסמך מבצע שירותי פריצה לבית לעסק ולרכב במגוון רחב של מצבים במקרה שנתקע הילד בואו במקרים שהמפתח נגנב או במקרה שלא מוצאים את המפתח מסיבות שונות. גם בראשון לציון  

שירותי פריצה של דלתות:מנעולן מוסמך יכול לפרוץ את כל הסוגים של המנעולים מדובר על מנעולים של דלתות מתכת עץ וברזל מנעולים מסובכים כמו מנעולי רב בריח אך מנעולים יחסית פשוטים. 

פריצת רכב : מנעולן מוסמך יכול גם לפרוץ את המנעולים של הרכב כאשר הפריצה מתבצעת בצורה הנקייה ביותר האפשרית. 

שירותי כספת: מנעולן יכול לבצע שני סוגי של שירותים בנושא של הכספות הסוג הראשון הוא כמובן פריצת כספות ואילו הסוג השני הוא כאמור רכישה של כספות מנעולן יכול להציג את כל הכספות הקיימות לאחר שהוא פורץ כספת שהושחתה. . 

התקנה והחלפה של מנגנונים שונים – תפקיד המנעולן הוא כמובן להחליף צילינדרים במקרים שבה למשלך המפתח נשבר בחום המנעול ולכן צריך להיות אצלו מגוון רחב של מנגנונים שונים שאותם הוא יוכל להתאים לאנשים שונים. כמו מנעול צילנדר איכותי  

שכפול מפתחות – עוד שירות של מנעולן מבצע בהצלחה יתרה מדובר על השירות של שכפול מפתחות מדובר על כך במצבים שבהם יש צורך לשכפל מפתחות כמו שכפול של מפתח לרכב שכפול של מפתח לבית ולכן על המנעולן להחזיק בידו את כל הציוד הדרוש כך שהוא יוכל בקלות רבה לדאוג לכך כי המפתחות ישוכפלו על הצד הטוב ביותר. 

תיבת דואר – אמנם רבים כמעט ולא משתמשים בתיבת דואר אך רבים משתמשים בתיבת דואר למכתבים שונים ומעניינים שמגיעים אחלי  או הם מגיעים  לבניין ישן ותיבת הדואר לא נפתחת לכן יש צורך לבקש ממנעולן שיפרוץ את תיבת הדואר הוא פורץ את המנעול ומחליף חדש . 

כפי שניתן לראות התפקיד של מנעול הוא תפקד שדורש שלושה דברים ניסיון , יושר ומקצועיות היושר הוא חשוב  מכולם דבר ראשון יש חשיבת רבה למקצועיות מדובר על תעודה מקצועית של מנעול מוסמך השני הוא כמובן ניסיון מידע בכל סוגי המנעולים והשיטות האחרון הוא תעודת יושר ושימוש בציוד איכותי. בחירה רונן -מנעולן מומחה יצאת צדיק היא בחירה נכונה 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים