שיתוף
תגובות
דעות » כך תמצאי את גוון השפתון הטבעי שלך
עמדת טיפוח
בדיוק כמו תתי הגוון לעור, ישנם גם תתי גוון לשפתיים, מעין קרני במדריך עמוס בטיפים לשפתון בהתאמה אישית
שפתון | צילום: ANN PATCHANAN, שאטרסטוק

כשאנחנו הולכות לחנות איפור כדי לבחור שפתון מתאים, מרוב מבחר אפשר להתבלבל, שפתונים ניודיים, ורודים, אדומים, כתומים ואפילו סגולים כהים עושים להם שואו על הסטנד ואנחנו לא תמיד מצליחות לבחור את מה שאהבה באמת נפשינו וחוזרות הביתה לאחר שרכשנו שוב את אותו השפתון המוכר, הבטוח והמשעמם.

אז איך באמת להתחיל לבחור את הגוון הטבעי שלך?

זוכרות שדיברנו אז על איך למצוא את גוון המייקאפ האישי שלך ושיש שלושה תתי גוון לעור וכך גם למייקאפ (ורוד צהוב וניטרלי)?, כך יש תתי גוון גם בשפתיים!

ישנם 3 גוונים בסיסיים: ורוד, אדום (כן, יש כאלה שהתברכו בשפתי דובדבן אדומות ללא כל שפתון) וסגול שמצוי יותר אצל שזופות עור.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

אז איך מוצאים? בחני את גוון השפתיים שלך ושייכי אותם לקטגוריה הנכונה. כשתרצי לקנות שפתון תבחרי מהקטגוריה שלך, את רמת ה"נראות" של השפתון שאת מעוניינת בה.

כמובן שאפשר גם לערבב צבעים בשפתונים כדי להגיע לתוצאה המיוחלת, מומלץ דווקא מאותה חברה שלא יהיה בעיות בעמידות במרקם ובפיגמנט.

כמו במייקאפים כך בשפתונים, ממליצה להשוות גוונים דומים אחד ליד השני, זה מה שנותן את האינדיקציה הכי טובה ולאט לאט העין כבר מתחילה לבד לשים לב להבדלים.

טיפ חשוב בנוגע למדידת שפתונים: השפתונים לא עוברים שום חיטוי ולא מומלץ לשים אותם על השפתיים! טוב, בכל מקרה אין טסטרים עכשיו בכלל…

אז איך כן? שמים כמות קטנה על היד ומקרבים לשפתיים מול המראה להתאמה.

טיפ חשוב נוסף לעמידות השפתון: לפני מריחת השפתון שרטטי את כל השפתיים עם תוחם ורק אז שימי את השפתון. העמידות תשתדרג באופן בולט!

טיפ מדהים אחרון: השפתון הכי עמיד שנמצא היום בשוק הוא המאט אינק של מייבילין, עמידות ראויה לציון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים