שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כך תחזירו את הכלב שלכם לשגרה אחרי תקופת החגים
במהלך כל שנה, תקופת החגים באה ואיתה מגיעות חופשות ארוכות ובלתי צפויות ותחושה כללית של התרופפות בעבודה. אולם, עבור החברים שלנו שהולכים על 4 מדובר בתקופה טובה
תגיות:
אוכל לכלבים | צילום: FREEPIK

עבור החברים שלנו שהולכים על 4 מדובר באחת התקופות הטובות ביותר בשנה שכן, הבעלים היקרים שלהם כעת נמצאים מרבית שעות היום בבית ונותנים להם תשומת לב מרבית ומבלים איתם זמן ממושך. עם זאת, תקופת החגים יכולה להביא לשבירת שגרה מבלבלת גם עבור הכלבים שלכם ועל כן, חשוב מאוד לדעת כיצד להחזיר אותם לשגרה בתום תקופה זו בדיוק כפי שעליכם לדעת כיצד לחזור לשגרה בעצמכם. על כן, החלטנו לרכז עבורכם בכתבה הבאה את כל מה שתצטרכו לדעת על חזרה נכונה לשגרה לצד הכלב שלכם בתום תקופת החגים.

עוד מבחזית החדשות

חוזרים בהדרגה

בעת בה אנו מדברים על חזרה נכונה לשגרה, ראוי לציין כי עליכם לבצע יחד עם הכלבים שלכם חזרה מבוקרת והדרגתית, זאת על מנת שתוכלו להטמיע את ההרגלים החדשים בצורה נכונה ולא אינטנסיבית מדי. לדוגמא, במידה וכל הארוחות של הכלבים שלכם במהלך תקופת הפגרה אינן היו סדירות ונעו בעיקר סביב סדר היום שלכם, מומלץ מאוד להתחיל ולנסות להרגיל את הכלב שלכם למספר הארוחות הנדרש ביום בשעות קבועות. כמו כן, מומלץ גם לבדוק האם אולי כדאי לנצל את ההזדמנות ולהחליף סוג מזון עבור הכלב שלכם, דבר אשר תוכלו לבצע בעת הגעה אל חנות חיות אשר מספקת אוכל לכלבים. מלבד החלה מחדש של שגרת ארוחות סדירה, חשוב מאוד להתחיל גם שגרה חדשה של טיולים סדירים שכן, מאחר ותקופת החגים תמה ייתכן כי כעת תצטרכו להרגיל את הכלב שלכם לשעות שונות בהן תוציאו אותו לטיול. 

דגשים חשובים

כאשר אתם חוזרים אל שגרת העבודה הרציפה שלכם ומסיימים בכך תקופה ארוכה של חופשים, עליכם להרגיל את הכלב שלכם אל העובדה כי לא תשהו איתו במשך התקופה הקרובה כל כך הרבה זמן בבית כפי שהוא התרגל אליו בתקופת החגים. לכן, מומלץ מאוד לקראת סוף תקופה זו לנסות ולהרגיל מחדש את הכלב שלכם אל הזמנים בהם הענקתם לו תשומת לב כאשר הייתם בשגרת עבודה. יתר על כן, ייתכן כי בעקבות השינויים בזמנים בהם אתם נמצאים בבית, הכלב שלכם יתרגש כפליים כאשר תחזרו ולא יוכל לשלוט על עצמו. על כן, מומלץ מאוד לברך את הכלב שלכם בדרך נעימה ולא מלהיבה יתר על המידה ואף גם להוציא אותו לטיול קצרצר במידה וניכר כי הוא מתרגש יותר מדי. כמו כן, ניתן גם לברך את הכלב שלכם לשלום כאשר אתם יוצאים מהבית ואף גם ניתן להרגיל אותו לטיול לפני עזיבה על מנת שלא ירגיש בודד בהיעדרכם. זכרו כי כאשר אתם מנסים להרגיל את הכלב שלכם לשגרה חדשה בה אתם פחות תשהו בבית בהשוואה לתקופת החגים, עליכם לעשות מאמץ להתנהג כאילו הדבר טבעי על מנת שהכלב שלכם יעקוב אחריכם ויתרגל גם הוא. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים