שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כך תזכו לברכת התורה עבור שומרי השמיטה
השנה השביעית
החקלאים ביקרו אצל מרן הגרי"ג אדלשטיין: "צריך לספר לציבור על המצב – שלא יהיה יהודי אחד שלא יחתום על שותפות עם החקלאי"
החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין | צילום: קרן שביעית
החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין | צילום: קרן שביעית

בשבוע שעבר עשרות חקלאים ביקרו בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ^ כאשר שמע על כך שחסר עוד כסף על מנת לסייע לחקלאים אמר מיד ש"צריך לספר לכל הציבור על המצב ולקרוא לכלל הציבור שלא יהיה יהודי אחד שלא יחתום על שותפות עם החקלאי"

"שלא יהיה אחד שלא יחתום שותפות": חקלאים מכל רחבי הארץ עלו בשבוע שעבר יחד עם ראשי קרן השביעית למעמד מיוחד של חיזוק לקראת שנת השמיטה במעונו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א.

לחתימת שותפות עם חקלאי לחצו כאן

במעמד השתתפו יו"ר קרן השביעית הרב בנציון קוגלר, חבר הנהלת קרן השביעית וראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, מנכ"ל קרן השביעית הרב בנימין כהן, רכז החקלאים הארצי של קרן השביעית ר' עירא צימרמן ר' יוחאי שורק רכז מחוז שרון בקרן השביעית, ועוד עשרות חקלאים שביקשו להתברך לרגל השנה החדשה והמאתגרת.

במהלך המעמד מרן ראש הישיבה שמע מהחקלאים על הקושי שלהם ועל הניסיון שלהם לשמור את שנת השמיטה, בפרט על רקע אתגרי התקופה, עודד את רוחם וחיזק אותם להמשיך ולעמוד בניסיונות חרף הקשיים. כאשר מרן ראש הישיבה שמע שיש בעיה כספית, ובמידה והציבור יתגייס לסייע לגיבורי הכוח זה יקל על החקלאים אמר מיד שצריך לספר לכל הציבור על המצב ו"לקרוא לכלל הציבור שלא יהיה יהודי אחד שלא יחתום על שותפות עם החקלאי".

לחתימת שותפות עם חקלאי לחצו כאן

במהלך הביקור, מרן ראש הישיבה אמר לנוכחים, כי "אלו שמסייעים לשמור שמיטה – זוכים לברכה שהתורה נותנת לשומרי שמיטה. זה כמו שהם עושים, כמו שהם שומרים. אם מזכים אחרים בשמירת השמיטה זה כמו שהם שומרים, כמו שהם עשו את זה, יש להם אתה ברכה הזאת המובטחת שכבר רואים את הברכות, יהיה גם לתורמים גם כן".

מרן ראש הישיבה הרחיב על הזכות העצומה של מצוות השמיטה. "זה גם נותן זכויות לברכה והצלחה. שמירת שמיטה זה קדושת הארץ, מצוות התלויות בארץ, זה זכויות גדולות ועצומות וזיכוי הרבים. זיכוי הרבים במצות השמיטה, וציוויתי את ברכתי, יש ברכה מובטחת, כמו שרואים גם היום. רואים את זה מהניסיון שלא מפסידים. מרוויחים, כך המציאות".

לחתימת שותפות עם חקלאי לחצו כאן

חלק מהחקלאים הביעו בשיחה עם מרן ראש הישיבה את הספקות והקשיים שלהם. מרן ראש הישיבה דיבר איתם בפרטות ושיכנע אותם בגודל המצווה והחשיבות העצומה המונחת על כתפיהם. בסיום המעמד כל אחד מ-25 החלקאים שהיו במקום ניגש באופן אישי למרן ראש הישיבה וביקש ממנו ברכה על ענייניו הפרטיים ומרן שליט"א התעניין בכל אחד ואחד וחיזק אותו באופן אישי.

מרן ראש הישיבה בירך את החקלאים, ואיחל להם כי הם ובני ביתם יזכו לשנה טובה וכתיבה וחתימה טובה. בנוסף מרן ראש הישיבה ביקש לברך את התורמים לקרן השביעית, הם וביתם לשנה טובה וכתיבה וחתימה טובה ובכל מילי דמיטב.

לחתימת שותפות עם חקלאי לחצו כאן

1 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
2 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
3 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
4 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
5 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
6 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
7 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
8 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
9 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
10 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
11 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
12 החקלאים אצל הגרי"ג אדלשטיין
צילום: קרן שביעית
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים