שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » כך מנעה ראשת מח"ש את חקירת השוטרים
פרסום ראשון
לאחר שנחשף כי השוטרים שהיו מעורבים בתאונה בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל לא נחקרו מאחר ולא הוגשה תלונה, מתריעים גורמים במח"ש ל'בחזית' כי הטיעון נטול תוכן
זירת התאונה בשומרון | צילום: דוברות איחוד הצלה

האם ראשת מח"ש, קרן בר מנחם, פעלה במכוון לפגיעה בחקירת התאונה בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל? לדברי גורמים במח"ש, סימני שאלה רבים אופפים את התנהלותה הערב, לאחר ששחררה את השוטרים מבלי לחקור אותם.

כזכור, הערב דיווח ג'וש בריינר ב'הארץ', כי ראשת מח"ש סירבה לחקור את בלשי המשטרה שהיו מעורבים במרדף בו נהרג אהוביה סנדק, מאחר ולטענתה הנערים שהיו ברכב סירבו לשתף פעולה עם חוקריהם ולהתלונן ,ולכן אין לחקור את הבלשים. לפי הדיווח, במח"ש זימנו את השוטרים לחקירה, אלא שראשת מח"ש שלחה אותם הביתה מסיבה זו.

אלא שמשיחה שקיים 'בחזית' עם גורם במח"ש עולה תמונה שונה. תמונה, לפיה ייתכן כי בר מנחם פעלה במתכוון על מנת לפגוע בחקירה. "היא אמרה שלא הוגשה תלונה, וזה נכון אבל זה כי המתלוננים היו בחקירת משטרה בינתיים", טוען הגורם. לדבריו, בר מנחם "היתה אמורה לשלוח חוקר של מח"ש למקום בו הם היו עצורים ולחקור אותם לגבי מה שקרה". מה שלדבריו לא קרה.

עוד אמר הגורם ל'בחזית', כי "לחקירה יש ערך כשהיא מיידית. עכשיו כבר כל אחד יכול לתאם גרסאות. זה חסר תועלת יום אחרי".

כזכור, המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי היא פתחה בחקירת האירוע בבנימין, בו מצא את מותו הנער אהוביה סנדק ז"ל, לאחר שרכב בו נסע התהפך במהלך מרדף משטרתי. "מחומר החקירה שנאסף עד כה עולה, כי תחילתו של האירוע בחשד לפיו מספר חשודים השליכו אבנים על פלסטינים, בכביש סמוך לגוש עציון. לאחר שהבחינו בניידת משטרה, החלו החשודים להימלט. במהלך מרדף משטרתי, בשלב מסוים, נוצר מגע בין הרכב המשטרתי לבין רכבם של החשודים. רכבם של החשודים התהפך והמנוח מצא את מותו", נכתב בהודעת מח"ש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים