שיתוף
תגובות
חדשות » כיתת כוננות ותמרוץ מאבטחים: מגבירים את תחושת הביטחון בבית שמש
עם הקמת כיתת הכוננות הראשונה בעיר כבר נערך סיור ראשון בין מוסדות החינוך | ראה"ע שוחחה עם שר האוצר ודרשה תגבור התמריצים למאבטחי מוסדות החינוך
הסיור בין מוסדות החינוך | צילום: באדיבות המצלם

פועלים להבטיח את תחושת הביטחון: בעקבות מתקפת הטרור הנוראה על ישראל התגייסה עיריית בית שמש לפעילות מקיפה וכוללת לתגבור תחושת הביטחון של התושבים והבטחת שלומם.

במסגרת זאת הוקמה כיתת כוננות בשיתוף עם פיקוד העורף וכלל התושבים נקראו להציע מועמדות בהתאם לקריטריונים שנקבעו. כיתה ראשונה כבר הוקמה ועם הפעלתה יצאה לסיור הפגנת נוכחות בין מוסדות החינוך בעיר יחד עם היקל"ר העירוני אל"מ רונן בוקובזה וראה"ע ד"ר עליזה בלוך.

היקל"ר אל"מ רונן בוקובזה אמר בסיור כי "חיילי כיתת הכוננות החמושה מפגינים נוכחות ברחבי העיר. במידת הצורך עונים לשאלות ומגבירים את הבטחון. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פנתה לתושבי העיר ואמרה: "אני קוראת לתושבים שלנו הצטרפו לכיתת הכוננות או לצוות מאבטחי בתי הספר. יחד ורק יחד נחזק את הביטחון וננצח".

עוד מבחזית החדשות

במקביל וברקע הפעלת מערכת החינוך והחוסר הגדול במאבטחים שנקראו רובם לשירות מילואים שוחחה ראה"ע בית שמש ד"ר עליזה בלוך עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ ודרשה לפעול ליצירת תמריץ כלכלי למאבטחי מוסדות חינוך כדי להבטיח שגרת חירום.

"שוחחתי עם שר האוצר בעניין מאבטחי מוסדות חינוך. החלטת הקבינט מובילה ליצירת שגרת חירום בכל רחבי ישראל. סוגיית גיוס מאבטחים לאבטחת מוסדות חינוך מאתגרת בימי שגרה ובוודאי בתקופת חירום. ביקשתי משר האוצר כי במסגרת גיבוש תכנית כלכלית למענה עם צרכי המלחמה יהיה מענה ומתן עידוד תעסוקתי למאבטחי מוסדות חינוך. מאבטחי מוסדות חינוך משפיעים על החוסן של כולנו" סיכמה בלוך את המפגש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים