שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כיכר "אבי עזרי" נחנך על שם מרן ראש הישיבה בבית שמש
מנציחים את תורתו
כיכר מרהיב נחנך הבוקר בשכונת "אבי עזרי" בעיר בית שמש המציג במיצג ייחודי וחדשני את ספרי "אבי עזרי" של מרן רה"י הגרא"מ שך זללה"ה | במסגרת חידוש הכיכרות בעיר
כיכר "אבי עזרי" בבית שמש | צילום: באדיבות המצלם

לכבוד חנוכת הכיכר הגיעה למקום ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך יחד עם ממונה אגף שפ"ע בעיר הרב שלמה ברילנט שהתרשמו מקרוב אחר המיצג המרהיב שמכבד את זכרו של מרן ראש הישיבה הגרא"מ שך שהנהיג את הציבור החרדי ביד רמה.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך אמרה כי: "הרב שך זצ"ל , ראש ישיבת פונוביז' ונשיא מועצת גדולי התורה, הנהיג את הציבור החרדי עשרות שנים. מאות אלפים ינקו תורה מפיו. הרב שך לימד אותנו "לראות את הקב"ה בכל פרי מתוק, בכל ציוץ של ציפור ולמעשה בכל דבר". הרב שך לימד אותנו לחזק את האמונה דרך כל פרט בעולמנו ולראות דרכו את הטוב".

עוד הוסיפה ראש העיר, "אני רוצה להודות לחבר המועצה ממונה שפ"ע הרב שלמה ברינלט ומנהל מנהל תפעול דודו ג'מו על הובלת פרויקט חידוש הכיכרות בעיר ובייחוד את הכיכר לזכרו של הרב שך." 

חבר המועצה וממונה אגף שפ"ע הרב שלמה ברילנט אמר כי: "אני נרגש הבוקר. עבורי זו סגירת מעגל. זכיתי לגדול על ברכי הרב שך זצ"ל שהיה סנדק שלי בברית ואבי מורי ז"ל היה קרוב לרב מאד והרב היה מטפל בנו כסבא. חשבנו שהמתאים ביותר להנציח את זכרו של הרב שך בספריו. הספרים זה המורשת של עם ישראל. בספרי הרב יש את תורתו והמורשת שהותיר לנו. אנחנו עובדים על עוד כיכרות לכל העיר בית שמש החל מהוותיקה וכלה בשכונות החדשות. בית שמש מתחדשת לפסח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים