שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יתד נאמן נגד נתניהו: "מתעלם מהבטחות"
סיעת דגל התורה תתכנס היום כדי להקים צוות שיעמוד על מימוש הבטחת ההסכמים הקואליציוניים לתקצוב מלא של מוסדות הפטור והשוואה למוסדות אחרים | כרגע לא מוזכר בתקציב
יו"ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

בביטאון יתד נאמן, המזוהה עם דגל התורה, נכתב הבוקר (ראשון) כי יו"ר דגל התורה, חה"כ משה גפני מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא כלל בתקציב המדינה את ההבטחות שהובטחו להם בהסכמים הקואליציוניים.

בדגל התורה טוענים כי ההתחייבות המרכזית של קמפיין הבחירות, הייתה תקצוב מלא של מוסדות הפטור והשוואה מלאה של התנאים, וכי סעיף זה לא הוכנס לתקציב המדינה. לאור זאת, תקיים היום סיעת דגל התורה התייעצות, במטרה להקים צוות שיבחן את ההסכמים הקואליציוניים, וידרוש את מימושם.

יתד נאמן הבוקר

בכתבה שפורסמה הבוקר ביתד נאמן נכתב כי "התקציב כולל שיפור ניכר ומשמעותי בשורה של נושאים חשובים". אך למרות זאת "על כמה נושאים שנחתמו והובטחו בהסכמים הקואליציוניים עדיין לא ניתן מענה בהתאם, כמו בתקצוב מלא של מוסדות הפטור והשוואה מלאה של התנאים, תקציב התחבורה הציבורית ועוד, נושאים שסוכם במפורש לקראת ישיבת הממשלה עם ראש הממשלה, אך נתניהו התעלם ולא הביא זאת לישיבת הממשלה והם לא נכנסו לתקציב שאושר".

עוד מבחזית החדשות

תקציב 2024-2023 אושר ביום שישי האחרון למרות המחלוקות. התקציב של 2023 יעמוד על כ-484 מיליארד שקלים וב-2024 על כ-514 מיליארד שקלים. עד ל-23 במרץ יידרש שר האוצר להניח את הצעת התקציב על שולחן הכנסת לקריאה ראשונה ומאז יחל מרתון החקיקה לאישורו בקריאה שנייה ושלישית.

לרשות הכנסת יעמדו 145 ימים עד ל-29 במאי. בתקופה הקרובה יחולקו חוקים מתוך חוק ההסדרים בין ועדות הכנסת השונות ויחלו הדיונים עד לסיום הכנת החוקים והבאתם למליאה. אם התקציב לא יעבור עד ה-29 במאי הכנסת תיאלץ להתפזר.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. השמאל עושה כאן הפיכה ובמקום לצאת לרחובות, הם עסוקים בפטור כזה או אחר.
    השמאל רוצה להפוך את המדינה למדינה חילונית ואנטי דתית, אנשים שטופי מוח לעגל זהב ברחובות כחיות אדם.
    ואתם? בושה לנו.
    ברגעים אלו מתבשלת ע"י משפטנים, עסקנים ושטופי מוח, הפיכה שלטונית בחסות החוק ששיך לשמאל.
    אם לא יעשה מעשה חוקי ויעצרו את מפירי החוק, השבוע יגנבו את הממשלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים