שיתוף
תגובות
חדשות » ישראל גנץ: "משרד הבטחון בקריסה והתושבים בפקקי ענק"
מפגע תנועה
ראש מועצת בנימין נפגש עם בכירים בפיקוד מרכז והציף בפניהם את הכשלים שמשרד הבטחון אחראי להם וגוררים פקקי ענק בבנימין
ראש המועצה ישראל גנץ נפגש עם בכירים בפיקוד מרכז

במסגרת פעולותיו של ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מול מערכת הבטחון בדרישה להקל על מצב פקקי התנועה ביציאות מבנימין, הוא נועד הבוקר עם בכירים בפיקוד מרכז. בהמשך לפגישות קודמות, ישראל גנץ שהגיע עם סגנו רפול אנגל הביע בפני הבכירים תרעומת על חוסר ההתקדמות בנושא ועל כך שהפקקים במעברים הולכים ומחריפים.

ראש המועצה ישראל גנץ אומר: "זה לא פקק תנועה אלא מפגע ענק שפוגע בזכויות אזרח. משרד הבטחון מתעמר בתושבים שלנו. הוא מגדיל ומגדיל את כמויות כניסת הפועלים לעבודה בתחומי הקו הירוק אבל נותן אפס פתרונות. שר הבטחון בני גנץ רוצה לרקום קשרים עם אבו מאזן, אז הוא מכניס עשרות אלפי פועלים בלי פתרון תשתיתי ומבחינתו שהתושבים היהודים ישלמו את המחיר. אני לא מוכן לקבל זאת".

עוד הוא הוסיף "אנחנו בקשר שוטף עם הקצינים בשטח, ובחודשים הקרובים היו הצלחות מקומיות, אבל הבעיה היא מערכתית וקשה ולכן דורשת פתרונות מערכתיים שמשרד הבטחון צריך להוביל פה. יש רצון של הבכירים כאן לסייע, אבל רצון לא מספיק".

ישראל גנץ הסביר כי התכניות האסטרטגיות לפיתוח הכבישים של בנימין מתקדמות ויתנו פתרונות טובים בהמשך, אך לדבריו הדרישה החד משמעית היא שהמדינה תעשה צעדים בשטח כדי למנוע את המפגע ולכך אחראים משרדי הממשלה. לדבריו "לא ניתן לזה להמשיך כך. לא נשקוט עד שיתכבד שר הבטחון ומערכת הבטחון למצוא פתרונות, ויפה שעה אחת קודם".

במוקד השיח עם הבכירים בפיקוד מרכז עמד עומס התנועה במערב בנימין במעברים חשמונאים ורנטיס שבכביש 446. דובר על פתרונות למעברי הפועלים ולנושאים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים