שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ירושת המיליונים: בנו של יבגני פריגוז'ין צפוי לרשת את נכסי אביו והשליטה בכוח וגנר
בנו של ראש קבוצת כוח וגנר לשעבר יבגני פריגוז'ין צפוי לרשת את ארגון שכירי החרב של אביו, למרות שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין תומך במפקד אחר
ראש כוח וגנר, יבגני פריגוז'ין | צילום: TVP

בנו בן ה-25 של ראש קבוצת וגנר לשעבר יבגני פריגוז'ין, פאבל פריגוז'ין, צפוי להשתלט על ארגון שכירי החרב, למרות שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין נוטה לתמוך במועמד אחר לתפקיד.

פריגוז'ין מנהל משא ומתן עם המשמר הלאומי הרוסי על עצם חזרתה של קבוצת וגנר למלחמה באוקראינה. המהלך עשוי להחליף את מפקד וגנר הנוכחי, אנדריי טרושב, שנתמך באופן פומבי על ידי פוטין, ואף נפגש איתו בשבוע שעבר. לדברי אנליסטים בארה"ב, המשמר הלאומי כפוף באופן ישיר לממשלה, מה שהופך את התמיכה בטרושב למשהו "שכדאי לשים לב אליו" בהקשר של הקבוצה.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, פריגוז'ין נהרג בהתרסקות מטוס פרטי באוגוסט האחרון. על פי פרסומים בערוצי טלגרם לא רשמיים ברוסיה, פריגוז'ין העביר בצוואתו, את כל נכסיו ואת כל האימפריה העסקית שלו לבנו פאבל בן ה-25 כולל הפיקוד על קבוצת וגנר. על פי הדיווחים המסמך אושר על ידי נוטריון ב-3 במרץ. פאבל פריגוז'ין הגיש בקשה לירושה ב-8 בספטמבר. על פי פרסומים לא רשמיים פאבל פריגוז'ין הגיש את הבקשה לירושה ב-8 בספטמבר.

עוד דווח, כי פאבל צפוי לגבות את כל החובות המגיעים לאביו, וההערכה היא שמשרד ההגנה הרוסי חייב לאימפריית העסקים של פריגוז'ין כ-800 מיליון דולר. נתון זה כמובן לא מאומת.

הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים