שיתוף
תגובות
חדשות » ירושלים: ניסיון לפיגוע דקירה בעיר העתיקה, אין נפגעים
פלסטינית כבת 44 הגיעה לשער חוטה בעיר העתיקה בירושלים וניסתה לדקור שוטר | סכין נתפסה בזירה | האירוע הסתיים ללא נפגעים
הסכין בזירת האירוע | צילום: דוברות המשטרה

פלסטינית תושבת אזור ג'נין בת 44 הגיעה אמש (שני) לעיר העתיקה בירושלים וניסתה לדקור שוטר בסמוך לשער חוטה. הפיגוע סוכל והחשודה נעצרה על ידי שוטרי מחוז ירושלים שפעלו במקום. בזירה נתפס סכין, והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

הבוקר פרסמה המשטרה את תיעוד ניסיון הדקירה אמש. השוטר נראה מתעשת מהר, בועט במחבלת כדי להרחיק אותהו, היא נופלת על הקרקע ומנסה לקום כדי לבצע את זממה. אך הוא בועט בה שוב בעוצמה חזקה יותר ומכניעה אותה.

עוד נמסר מהמשטרה כי החשודה, שפניה היו מכוסות בחיג'אב, שלפה סכין וניסתה לדקור את השוטר בגופו. השוטר שלא נפגע מהדקירה בזכות אפוד המיגון שלבש, הדף אותה לרצפה בגופו ונטרל אותה בכוח. "כוח משטרה ומג"ב שהיה בסמוך השתלט עליה יחד עם השוטר, ועצר את המחבלת שנלקחה לחקירה במחוז ירושלים" נמסר.

עוד מבחזית החדשות

רס"מ ע' השוטר שנטרל את המחבלת, סיפר: "במהלך משמרת הסתערה לעברי אישה והחלה לדקור אותי באזור המותניים בחוזקה. מיד הבנתי שמדובר במחבלת. לא ביצעתי ירי כי היו במקום באותה עת עוברי אורח. הדפתי אותה בידיים וברגליים והשתמשתי בכוח בכדי לנטרל אותה. הסכין נשמטה מהיד שלה, וכשהיא הייתה מרותקת על הרצפה וחלפה הסכנה, אני וצוות מג"ב שהיה בסמוך אליי השתלטנו עליה ועצרנו אותה. הבנתי שהאפוד שמר עלי ומנע את חדירת הסכין לגופי".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיע לזירה ושיבח את השוטר על תגובתו המהירה והנחושה וציין בהערכת מצב שקיים בזירה: "המציאות מחייבת אותנו לדריכות מבצעית גבוהה כל הזמן ותגובה מהירה. במקרה זה נטרול מחבלת שהסתערה וניסתה לרצוח שוטר באמצעות דקירות סכין. תגובת השוטר הייתה מיידית, חדה ונחושה וכך גם של הכוח שהיה עמו. השוטר התעשת מהר ופעל לנטרול המחבלת והסכנה שנשקפה ממנה בכוח. אפוד המגן שעל גופו מנע פגיעה בו – מה שמוכיח גם את החשיבות של ציוד המיגון שעל השוטרים".

עוד אמר תורג'מן: "לצד המשך פעילות לסיכול טרור, עלינו להמשיך להגיב בצורה מהירה, מקצועית וחדה אל מול איום ״המפגע הבודד״, שפוגש אותנו בחודשים האחרונים לעיתים קרובות בדמות נערים צעירים, ובמקרה הזה- מחבלת בשנות ה-40 לחייה. יש למצות עמה את החקירה והדין עד תום, ולהמשיך בפעילות מבצעית יזומה לסיכול טרור ולאיתור איומי פח״ע מכל סוג שהם במרחב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים