שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ימינה לא נלחמים נגד נתניהו אלא נגד החרדים"
החרדים זועמים
"לא האמינו לנו, כשדיברנו שתהיה פה תוך חודש וחצי הפיכה הלכתית. בנט מסוכן ביטחוניות ובריאותית למדינה" תוקף ח"כ מיכאל מלכיאלי
תגיות:
חברי הכנסת משה גפני ומיכאל מלכיאלי | צילום: אתר הכנסת. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, בראיון הערב (ראשון) לרדיו קול ברמה. במהלך הריאיון התייחס גפני לשלל הנושאים העומדים על סדר יומם של הציבור, בין היתר התייחס גפני להשבעתו של אלי אבידר לשר ללא תיק: "אלי אבידר ויאיר גולן ויתרו על האידיאולוגיה בשביל הג'ובים, במקום שכספי האוצר ילכו לנכים הם הולכים למימון רכבי השרד שלהם. מדינת ישראל היום היא לא דמוקרטית ולא יהודית".

על רפורמת הכשרות של מתן כהנא אמר ח"כ גפני: "הממשלה הזאת רוצה להחריב את הכל, מדינת ישראל לא יכולה להחריב את הכשרות. מתן כהנא רוצה להכניס את רבני צוהר שהם כמעט רפורמים. ימינה לא נלחמים כמעט נגד נתניהו אלא בעיקר נגד החרדים".

גפני לא חסך בראיון בביקורת על סער, אלקין ושקד: "גדעון סער מלמד אותנו שאין ערכים, יש רק שנאה לנתניהו, זה כבר מתחיל להיות ממש מגעיל. מעולם לא הייתה לנציגים החרדים וטו עם אלקין, היו לנו הרבה ויכוחים, גם אלקין ניזון משנאה לביבי. איילת שקד לא צדיקה גדולה, ההתחסדות שלה עולה על העצבים של כולנו".

לסיום ח"כ גפני זעק על האפליות שעובר המגזר החרדי בעקבות הקורונה: "לקחו את רוני נומה לפרוייקטור לציבור החרדי בשביל להאשים בהמשך את הציבור בתחלואה, אין לנו שום צורך באחראי קורונה, אנחנו מתנהגים כראוי".

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון הערב ל'קול חי' הוא מאשים את ח"כ קריב הרפורמי בהריסת מערך הכשרות: "הקואליציה דורסנית, התחשבות לא קיימת אצלם בסל הערכים. השר כהנא פיון במערכת, יש כאן פירוק מערך הכשרות, בהובלת רה"מ עם כיפה. 'אמור לי מי חבריך – ואמור לך מי אתה', כשאתה רואה שליברמן וקריב מברכים, אתה מבין הכול. קריב מוביל את כל המהלך".

מלכיאלי לא חוסך בביקורת על בנט ומאשים את הציבור שלא בחר בהם: "לא האמינו לנו, כשדיברנו שתהיה פה תוך חודש וחצי "הפיכה הלכתית". גם בנושאים ביטחוניים, הוא מינה את מרעאנה לחברה בחו"ב. בנט מסוכן ביטחוניות ובריאותית למדינה. הכול בשם הנקמה האישית".

"אני קורא לחברי מחאת הנכים שלא להרפות, שר האוצר הבריון רחוק מלהיות חברותי. צריך למצוא את האיזון, אבל קולם צריך להישמע יום יום. את ליברמן זה לא מעניין, הוא מתעסק עם דברים שהוא לא מבין, להעלות מיסים ובעניני דת" אמר ח"כ מלכיאלי בסיום הראיון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים