שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא אשב בממשלת שמאל בראשות לפיד"
בנט מצהיר
יו"ר ימינה טען כי "את נתניהו אפשר להחליף רק מהימין", וכי יש עתיד תוכל להיות חלק מהממשלה – אך הוא לא יסכים לשבת תחתיה. על סער: "מוכן לכל ממשלה לאומית"
נפתלי בנט | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

יו"ר ימינה נפתלי בנט הצהיר הבוקר (רביעי) כי הוא לא מתכוון לשבת בממשלה בהובלת השמאל תחת יאיר לפיד. "הבחירות האלה הן בתוך המחנה הלאומי – בכוונתי להחליף את נתניהו. רוב העם ימין – לא יכול להיות שבראש הממשלה ישב מישהו מהשמאל", אמר בנט.

"אין לנו בעיה שלפיד ישתתף בממשלה והברירה בקלפי בסוף זה או המשך הדשדוש עם נתניהו, או שינוי וזינוק בהובלה שלי". באשר לטענה של לפיד כי הוא אינו איש שמאל, יו"ר ימינה אמר: "הוא גם יכול להגיד שהוא קנגורו".

על ישיבה בממשלה עם סמוטריץ' ובן גביר ממפלגת 'הציונות הדתית', אמר בנט: "כל מי שבעד מדינה יהודית ודמוקרטית נשב איתו – אנחנו לא בעד חרמות". על הצעת ליברמן להקמת גוש חוסם: "אני לא במשחק הזה, המטרה היא להחליף את נתניהו ולשמור על שלטון המחנה הלאומי".

כנשאל האם יהיה מוכן לשבת בממשלה בראשות סער, השיב בנט: "אני מוכן לשבת בכל ממשלה לאומית. אני במחנה של עם ישראל וצריך לשמור את השלטון במחנה הלאומי". הוא הוסיף כי לסער אין את היכולת להיות ראש הממשלה למרות שנותיו הרבות בפוליטיקה.

מ'יש עתיד' נמסר בתגובה כי "כמו שאמרנו תמיד: 'קול לבנט זה קול לביבי'. לכן רק יש עתיד גדולה תביא לממשלה שפויה וליברלית".

מתקווה חדשה נמסר: "גדעון סער מתמודד לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו ואינו מתכוון לתקוף את נפתלי בנט ומפלגת ימינה, גם אם הם ימשיכו לעשות זאת. גדעון סער יביא את השינוי ונפתלי בנט יהיה שותף אותו נכבד בקואליציה בראשות גדעון סער".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים