שיתוף
תגובות
חדשות » יו״ר ש״ס אריה דרעי בראיון: ״אם בג״ץ יפסול אותי מלכהן כשר, נהפוך את זה בחקיקה״
בחירות 2022
החוק בישראל אומר שאני יכול לכהן כשר, העליון צריך לשפוט לפי החוק | ישבתי עם נתניהו בקבינטים, הוא הכי אחראי, הקיצוניים נמצאים בממשלת השמאל
יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: דוברות ש"ס

הערב (מוצאי שבת) התארח יו"ר ש"ס אריה דרעי בתוכנית "פגוש את העיתונות"  כחלק מקמפיין הבחירות לכנסת ה-25 הנמצאת בישורת האחרונה. דרעי טען בתוכנית כי אם בית המשפט העליון ימנע את כהונתו כשר בממשלה הבאה, הוא יפעל נגד מערכת המשפט. לדבריו "החוק בישראל אומר שאני יכול לכהן כשר, העליון צריך לשפוט לפי החוק".

עוד הוסיף דרעי "אני אומר בע"ה נביא 61 לפחות. לא רוצה לדבר תיאורטית. אני נמצא באמצע המערכה. עובדים מאוד קשה. גוש הימין מאוד מלוכד ומהודק, שום קול לא הולך לאיבוד. אסור להיות אדישים". לטענתו "אם אריה דרעי, בנימין נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר יקימו את הממשלה הבאה תהיה פסקת ההתגברות ויבוטל מבחן הסבירות".

"יש שתי אפשרויות, ממשלה שאני מאמין בה בראשותו של נתניהו, האיש המתאים לכך והאיש שמקבל את מרב הקולות, או ממשלה בראשות לפיד אחרי התרגיל עם בל"ד, שהכשירו את המשותפת".

"אני יודע מה שהם אומרים לי. אני גם קורא את העיתונים שלהם. שם חד משמעית הם אומרים במאמרי המערכת, יש גוש ימין, אנחנו בגוש הימין, הולכים יחד בברית אחת, נקים ממשלה ביחד".

עוד אמר דרעי "אני אומר דבר אחד, לפני כיפור בכנות, באחריות , אני לא השתניתי, אותו פטריוט, ממלכתי שבכל חיי בקבינט ראיתי דבר אחד, טובת ישראל. ומאותה הסיבה של הממלכתיות אני תומך בנתניהו כראש ממשלה. ישבתי איתו בקבינט המון שנים במצבים מאוד קשים, והוא היה הכי אחראי מכולם, והקיצוניים שהיו בקבינט נמצאים עכשיו בממשלת השמאל. בנט וכל אלה שלא נתנו לנתניהו לזוז ימינה ושמאלה".

"עם כל הכבוד, כשהאלטרנטיבה זו ממשלה בראשות לפיד עם מרצ, העבודה, ואחרים שעשו כל מה שעשו בשנה האחרונה כדי לפגוע בזהות היהודית של המדינה, בשבת, בגיור, בכשרות, בכל נושא שקשור ליהדות ובעולם התורה, אני מעדיף עם כל הכבוד. יש לי חילוקי דעות עם בן גביר, מבטיח שנדע לפעול יחד. מה שרואים בכיסא משם, רואים את זה אחרת. יש אחריות, רואים את הדברים".

כשנשאל דרעי לגבי גזרות הממשלה על הציבור החרדי, הוא העביר ביקורת חריפה על ההתנהלות של ליברמן וטען "זו הפתעה שליברמן פתאום חסיד של איכות הסביבה ושל ההשמנה. הגזרות הללו של המס החד"פ והשתייה הממותקת, אני כבר שלושים שנה במשחק הפוליטי ואין שנה שבה הפקידים באוצר לא הביאו את זה וזרקו את זה".

שר המשפטים גדעון סער הגיב על הדברים ואמר "על הפרק לא תיקון מערכת המשפט, אלא החרבתה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים