שיתוף
תגובות
חדשות » יו״ר הליכוד בנימין נתניהו בנאום: "זכינו להבעת אמון אדירה"
בחירות 2022
יו״ר הליכוד נתניהו: "עדיין צריך לחכות לתוצאות האמת, אבל דבר אחד ברור. דרך הליכוד הוכיחה את עצמה – אנחנו על סף ניצחון גדול"
יו״ר הליכוד בנימין נתניהו בנאום הלילה במטה הליכוד

הלילה בשעה 3:10 יו״ר הליכוד בנימין נתניהו עלה לנאום ואמר: "תודה לכם. בשמי ובשם שרה, אנחנו באמת אוהבים אתכם מעומק הלב ומתוך הנשמה. עדיין לא איבדתי את הקול ויש לנו את הקול שלכם. אני מבקש לומר לחבריי ולחברותיי בליכוד, לשרים, לראשי הערים, עברו בית-בית – והביאו תוצאות! מעל הכל, אני מבקש קודם כל להודות לאזרחי ישראל היקרים שבאתם להצביע בהמוניכם. ראיתי אנשים מעל גיל 90 וייתכן מעל גיל 100 שבאו לקלפי. הם חיכו בתור כי הם ידעו אילו בחירות גורליות אלה. אני עמדתי בדמעות. חברות וחברים יקרים. זכינו להבעת אמון אדירה".

"אני קצת מנוסה, אז אני יכול להגיד לכם שעדיין צריך לחכות לתוצאות האמת, אבל דבר אחד ברור. דרך הליכוד הוכיחה את עצמה – אנחנו על סף ניצחון גדול", אמר נתניהו. אין להמעיט ערך בשינוי שחל בעם ישראל בשנה האחרונה. אין ספק שהעם רוצה דרך אחרת. הוא רוצה ביטחון, הוא רוצה להוריד את יוקר המחיה, הוא רוצה זקיפות קומה, תבונה מדינית, תקיפות, להחזיר את הגאווה הלאומית שנלקחה מאיתנו. גם את זה נביא. הוא רוצה מדינה יהודית שמכבדת את כל אזרחיה. אבל זו המדינה שלנו ששפכנו ים של דמעות כדי להשיג אותה".

נתניהו התייחס למערכת הבחירות הסוערת ולעתיד הממשלה הבאה: "אקים ממשלה לאומית שתדאג לכל אזרחי ישראל. המדינה היא של כולם ואני אדאג לכולם. אני אעשה את זה בגלל תחושת שליחות עמוקה, תחושה שליוותה אותי גם בקו האש. אני מביע הערכה עצומה לשרה ולבניי – אבנר ויאיר – וגם לכם – כי גם אתם בקו האש. אנחנו נחזיר את הביטחון, אנחנו נוריד את יוקר המחיה. אנחנו נרחיב את מעגל השלום. אני נקדם את ישראל ככוח עולה במעגל האומות. נעשה זאת בערבות הדדית תוך אמונה שיש לנו גורל אחד ועתיד אחד. יש דבר נוסף שאני מתכוון לעשות. נפעל להורדת הלהבות בשיח הציבורי, לא רק להרחבת השלום עם שכנינו אלא להרחבת השלום לתוכנו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים