שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ש"ס: "יצאנו למלחמה גרעינית עם אקדח קפצונים"
אריה דרעי התייחס בראיון לביטאון "הדרך" לעצירת הרפורמה המשפטית ותקף את הקואליציה: "אם היינו מעבירים את החקיקה הקואליציה הייתה מתפרקת"
יו"ר ש"ס אריה דרעי | צילום: דוברות ש״ס

לראשונה מאז הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו על עצירת הרפורמה המשפטית התייחס לנושא יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי. בריאיון לביטאון "הדרך" של ש"ס שהתפרסם היום (שני) מתח דרעי ביקורת חריפה על התנהלות הקואליציה: "יצאנו למלחמה גרעינית עם אקדח קפצונים. עשינו טעות כשהצגנו את כל החבילה של הרפורמה ביחד".

לדברי דרעי "אני אולי היחידי שיודע באמת מי היה מצביע ומי לא, ואני אומר בצורה ברורה, אם היינו מביאים את הרפורמה עכשיו להצבעה, כמעט בוודאות בהסתברות גבוהה מאוד, לא היו לנו 61 אצבעות, ויותר מכך היינו גם גורמים להתפרקות הקואליציה". דרעי ציין כי החוקים מוכנים להצבעה במקרה שהמשא ומתן ייכשל.

עוד מבחזית החדשות

דרעי גם התייחס לשיחות ההידברות שמתנהלות בבית הנשיא והעביר מסר לאופוזיציה: "אם מישהו יחשוב לפרש את הרצון שלנו עכשיו ללכת להידברות ולאחות את הקרעים כחולשה, הוא טועה ובגדול. אם מישהו ינסה לנצל את הרצון הטוב שלנו ואת האחריות שלנו הוא ימצא קואליציה מאוחדת שתפעל בחוכמה כדי להעביר שלב אחר שלב את כל השינויים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים