שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לשעבר: "נתניהו לא היה קשור, אבל הבנתי שהמטרה סומנה"
יפעת בן חי שגב, ממשיכה בעדותה במסגרת הדיונים בתיק 4,000. היא הבהירה "אני נחושה לומר את כל האמת", ואמרה "הייתה אטימות אוזניים מצד החוקרים, עשו לי הטעיות"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

הבוקר (שני) התחדשה החקירה הנגדית של דר' יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לשעבר, במסגרת תיק 4000 של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, וזאת לאחר הסערה שעוררה עדותה בשבוע שעבר. לדברי דר' שגב "דברים הוצאו מהקשרם בחקירה, ניסיתי להגיד לחוקרים שהם טועים" 

דר' שגב עדכנה את שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים בתחילת עדותה כי  "מאז עדותי אני מוצאת עצמי תחת הכפשות ותחת הדלפות חסרות שחר, כל תכליתן זה להפחיד אותי מלומר את האמת. מדובר גם בכלי תקשורת מרכזיים וגם ברשתות החברתיות".

עוד מבחזית החדשות

בשבוע שעבר התחוללה סערה כאשר התביעה דרשה להכריז על דר' שגב כעדה עוינת לאחר שטענה כי החקירה שלה בפרשה היה לא תקין. לטענת דר' שגב "אמרתי לחוקר לא להכניס לי מילים לפה, ושהוא הניח לפניי הנחה שגויה ולא נכונה". 

עוד אמרה שגב בתחילת הדיון כי היא הביאה את המסמכים הרלוונטיים, אולם לטענת ההגנה הם לא קיבלו את המסמכים. "קיבצתי מסמכים שלא יודעת אם הוצגו, צילמתי מספר עותקים, חוות דעות מקצועיות, כולל פרוטוקול דיון שמוכיחות שהדיון וההחלטות היו מקצועיות, ללא רבב, ללא משוא פנים וללא שום שיקול זר". 

כאשר הדיון נסוב על הרקע לקידום המיזוג בין  בזק ליס, אמרה שגב כי הפעולות הרגולטוריות למיזוג החלו עוד בתקופת המנכ"ל אבי ברגר, טרם מינוי עד המדינה שלמה פילבר למנכ"ל משרד התקשורת.

לטענתה, היא ביקשה לקבל תקציב לחוות דעת כלכלית בנושא אך ברגר סרב. "כשפניתי באופן אישי, נאמר לי שיקולים תקציביים, סדר היום, ניתן לראות ביטוי במכתב לשר ולרה"מ, שבו אני אומרת חרף מאמציי לאשר ייעוץ כלכלי למועצה אני נתקלת בקשיים כלכליים".

עוד מבחזית החדשות

עו"ד בועז בן צור סנגורו של נתניהו טען בדיון כי אמיר ברקן ממשרד רה"מ אמר, כי עמדתו של ברגר להציב תנאים למיזוג כמו גם מניעת תקציב לחוות דעת הייתה "מוזרה". "אמירת ברקן מתארת את העמדה של ברגר לפיה הבקשה של חברת יס לאשר את המיזוג הייתה לגיטימית מטעמים של הגברת תחרות, מצד שני הוא הראה שיש עניינים עם בזק" לכן טען עו"ד בן צור. "אומר שעל פניו התניית דבר בדבר בזמן אמת נראתה לי מוזרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים