שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ישראל ביתנו: "נתניהו קבלן ביצוע של בנו יאיר"
ח"כ אביגדור ליברמן תקף את ראש הממשלה, לאחר מסיבת העיתונאים שקיים אמש וטען כי "כל אדם שמכיר את נתניהו מבין שהוא לא כשיר לכהן כראש ממשלה".
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: דוברות ישראל ביתנו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין היום (שלישי) לגלי צה"ל וטוען כי מסיבת העיתונאים אתמול לא הייתה קשורה למצב הביטחוני אלא נגעה למצבו בסקרים.

לדעת ליברמן "כל אדם שמכיר את נתניהו מבין שהוא לא כשיר לכהן כראש ממשלה. כולם מבינים שהוא סתם קבלן ביצוע של בנו יאיר". עוד הוסיף ליברמן: "התגובה הייתה לסקרי דעת הקהל, פעם פחדן ונמושה נשאר כזה תמיד. מסיבת העיתונאים אורגנה בעקבות הסקרים ולא בגלל המצב הביטחוני".

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול בהצהרה מיוחדת בקריה בתל אביב למצב הביטחוני ולהסלמה המורגשת בימים האחרונים.

בפתח דבריו אמר נתניהו "אזרחי ישראל, המדינה שלנו נמצאת תחת מתקפת טרור. מתקפת הטרור הזו לא התחילה עכשיו. בחג הפסח הקודם התרחשה פרובוקציה דומה בהר הבית. בשנה שעברה, תחת הממשלה הקודמת, מספר פיגועי הטרור הוכפל. הממשלה הקודמת חתמה על הסכם עם חיזבאללה שבו מסרה שטחי מדינה ומאגרי גז לאויב בלי לקבל שום תמורה. היא הבטיחה לנו שהסכם הכניעה הזה ירחיק את העימות עם ארגוני הטרור".

עוד אמר ראש הממשלה "אבל כפי שהתרענו והזהרנו ההיפך הגמור קרה. ההתקפות רק גברו וההרתעה נפגעה. לצערי, היא נפגעה עוד יותר, כשבחודשים האחרונים אויבנו פירשו את הקריאות לסרבנות כחולשה בחוסן הלאומי שלנו".

לדבריו, "אויבנו שומעים ורואים הכל והם מאמינים שיוכלו לנו בהתקפות טרור משולבות מלבנון מסוריה ומעזה. עכשיו זו המשמרת שלנו והאחריות שלנו ושלי. אינני פועל בפזיזות אלא בתקיפות, בנחישות ומעל הכל באחריות. אנחנו נהדוף את הסכנות הללו ונוכל לאויבנו. עשינו זאת בעבר ונעשה זאת גם הפעם".

לסיכום אמר נתניהו "אנחנו פועלים ועושים המון. משטר אסד ישלם מחיר כבד אם ימשיך לאפשר לפעול נגדנו. יש עדיין התרעות רבות אבל נגיע לכל המחבלים. אנחנו בעיצומו של הקרב",

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. לך לעזאזל לברמן גוש בשר מסריח תחזור לרוסיה או לאוקראינה שתכבוש את רוסיה בסוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים