שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ישראל ביתנו: "מקווה שנתניהו לא יגרור אותנו להרפתקה צבאית"
אביגדור ליברמן טען כי ראש הממשלה משתמש בזרועות הביטחון לצרכים פוליטיים | לגבי המרי האזרחי: לא מקובל עלי
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: דוברות ישראל ביתנו

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התראיין הערב (מוצ"ש) בתוכנית "פגוש את העיתונות" וטען כי "יש פה אובדן שליטה וניסיון להשתמש בזרועות הביטחון לצרכים פוליטיים. אני מקווה שנתניהו לא יגרור אותנו להרפתקה צבאית בצפון".

ליברמן גם חזר על הביקורת שהשמיע נגד הקריאות למרי אזרחי ואמר: "המחאה מבורכת וצריך להמשיך. מה שלא מקובל עלי, אי אפשר לדבר בעד החוק ולקרוא להפרת החוק. אי אפשר לקרוא לחוסן העם ולקרוא לסרבנות. המרכיב הכי חשוב זה אחדות העם, ולכן כל הקריאות למרי לא מקובלות. אפשר למחות, אבל במסגרת החוק. המטרה לא מקדשת את האמצעים. אין שום מקום לסירוב פקודה, אני קורא לכל המתנדבים למילואים להמשיך בהתנדבות".

עוד מבחזית החדשות

לדבריו, "אין עילת סבירות, זה מהלך להחזרת דרעי לממשלה. זה הכול בשיטת סלמי, זה מה שלוחץ עכשיו על נתניהו. במסגרת החוקה צריך להקים בית משפט לחוקה שיפרש אותה ולא בית המשפט העליון. אהוד ברק וחלוץ גורמים נזק. הקריאות שלהם להפר את החוק, זה לא סביר".

בסיום הריאיון התייחס ליברמן לדרמה בתיק 4000 לאחר ששלושת השופטים אמרו לפרקליטות כי יתקשו להוכיח את סעיף השוחד בתיק זה. "זה שיש ויכוח בין שופטים לפרקליטים זה טוב, זה מסוכן שהם מתואמים. כשיש ויכוח התיק לא מכור. אני מברך על הוויכוח שקיים, שזה לא תיק תפור. אני שמח לראות שהמערכות עובדות בצורה נקייה. נתניהו היה צריך להתפטר, הוא צריך להגיע מסקנות".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. צודק החרדים ממש משתלטים כמו הדיקטטור אני יוצאת בשאלה מבית חרדי ומרגישה אתזה על בשרי בדיוק את מה שעושים לי הורי הלוואי שלא יהיה להם טוב בחיים שלהם

  2. שר האוצר של התנועה האיסלמית מדבר …חחחח לך לעזה שם תחסל את הנייה ב24 שעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים