שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ישראל ביתנו בישיבת הסיעה: ההסכם בבית הנשיא "רע לישראל"
אביגדור ליברמן טען בישיבת הסיעה, כי ליבת ההסכמות בבית הנשיא היא חזרת דרעי לממשלה בתמיכת גנץ ולפיד | הודיע כי ינסה לשכנע את חברי האופוזיציה לא לחתום על ההסכם
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו | צילום: דוברות ישראל ביתנו

סיעות הבית השונות קיימו היום (שני) ישיבות סיעה בכנסת והתייחסו למגוון נושאים שעל הפרק. בישיבת סיעת ישראל ביתנו התייחס יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן להסכם הצפוי בבית הנשיא. ליברמן העריך כי ההסכם יפורסם ביום רביעי לאחר בחירות חברי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים.

לדברי ליברמן "ליבת ההסכם היא חזרת דרעי לממשלה בתמיכת גנץ ולפיד". לדבריו מדובר בחיזוק של ממש לקואליציה המשיחית של נתניהו. לטענתו ההסכם יהיה "רע לישראל" והוא ינסה לשכנע את חבריו לאופוזיציה שלא להסכים.

עוד מבחזית החדשות

בישיבת סיעת רע"ם, התייחס יו"ר המפלגה מנסור עבאס למפגש של ראש הממשלה נתניהו עם נציגי חד"ש ותע"ל. על רקע האלימות בחברה הערבית, עבאס טען כי טרם קיבל פנייה מנתניהו, והוסיף כי על אף ההצהרות של ראש הממשלה, יש להמתין ולראות מה נתניהו באמת יעשה למיגור הפשיעה בחברה הערבית. לדבריו "נתניהו חייב לשאת באחריות, הוא זה שמינה את השר לביטחון לאומי וזה שיכול להביא להחלטת ממשלה חדשה ומקיפה ששמה את הנושא הזה בראש סדר העדיפויות של המדינה".

בישיבת סיעת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ הוא התייחס לרפורמה המשפטית ולשיחות בבית הנשיא ואמר כי: "כמעט מהרגע הראשון אני שומע שצריך לפוצץ את המגעים, אבל מה לעשות? זו סוגיה כל כך רגישה, מדינת ישראל תקבל את מה שהיא רוצה. העקרונות של המחנה הממלכתי לא השתנו מהיום הראשון ולא ישתנו עד היום האחרון".

אנחנו עומדים בפני רגע מכריע ביום רביעי", הוסיף גנץ – ופנה לנתניהו. "לא נהסס להגיע להסכמות. שיקול פוליטי לא יעמוד בפני מה שנכון למדינת ישראל. זה לא הזמן לשחק משחקים, לתרגילים פוליטיים. יש נוסחה פשוטה לוועדה לבחירת שופטים, נציג לקואליציה ונציג לאופוזיציה. עשה את מה שרוב הציבור רוצה, שמור על הדמוקרטיה".

גנץ התייחס גם לאלימות בחברה הערבית ואמר כי: "דרוש טיפול שורש. הגיע הזמן לעבוד במקום לדבר, מי שחושב שהשב"כ ייכנס וכל הבעיות ייפתרו, שוגה. דרושה עבודה מקיפה, אני קורא לנתניהו לפטר את בן גביר ולהחליפו. אין לו את היכולת, ואני לא יודע אם יש לו את הרצון האמיתי לפתור את הבעיה. האחריות גדולה מדי והמצב חמור".

בהמשך צפויות להתכנס גם סיעת מפלגת העבודה, ועוצמה יהודית. ביש עתיד ובליכוד הודיעו כי הן לא יקיימו היום ישיבות סיעה, ביש עתיד בשל עדות לפיד במשפט נתניהו, ובליכוד בגלל חוסר ההסכמות על הוועדה לבחירת שופטים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כל דבר שיכול להטיב ליהודי חרדי הוא רע למדינת ישראל האם הבן אדם הזה יש לו אמת פנימית או הכל הוא שנאת הזולת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים