שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר יהדות התורה במכתב חריף לראשי הקואליציה: "הסכמים יש לכבד"
שר הבינוי והשיכון שלח מכתב חריף לשר המשפטים יריב לוין, וראש הקואליציה חה"כ אופיר כץ, בדרישה להצביע בהקדם על פסקת ההתגברות | "תנאי ברור לכניסתנו לקואליציה"
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף | צילום: משרד הבינוי והשיכון

על רקע הניסיונות להגיע להידברות ולפשרה בין הקואליציה והאופוזיציה בעניין הרפורמה המשפטית, שלח היום (חמישי) יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, מכתב חריף לשר המשפטים יריב לוין וליו"ר הקואליציה חה"כ אופיר כץ, ובו דרש לחוקק בהקדם את פסקת ההתגברות.

במכתב ששיגר לשניים, כתב השר גולדקנופף כי: "הובא לידיעתי אמש כי הוחלט שלא להצביע על הצעת החוק פסקת ההתגברות. כידוע, ההצבעה בעד ההצעה זו היא הוראה אותה קיבלנו מרבותינו חברי מועצת גדולי התורה והחסידות שליט"א, וכן הייתה התחייבות שלנו כלפי ציבור הבוחרים".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב גולדקנופף כי: "קידום הצעת חוק פסקת ההתגברות היוותה תנאי ברור וחד משמעי לכניסתנו לקואליציה. אין חולק כי נמצאה הסכמה רחבה של כלל הסיעות החברות בממשלה לתמוך בפסקת ההתגברות ולהביא לפתרון קבע את ההתגוששות ארוכת השנים בין בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ, לבין הרשות המחוקקת. כיו"ר יהדות התורה ושלוחם של רבותינו מועצת גדולי התורה שליט"א, בכוונתי לעמוד על קיום חובתנו זו ולפיכך לוודא כי בכוונת הממשלה לעמוד מאחורי התחייבות זו ולהביא להצבעה ביום רביעי הקרוב. הסכמים יש לכבד".

מכתב זה מגיע לאחר שאמש החליטה הקואליציה לדחות את העלאתם של שלושה חוקים, ובהם פסקת ההתגברות לקריאה ראשונה במליאה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים