שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה בתצהיר: עצירת ההמראות בנתב"ג תואמה עם לשכת נתניהו
יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה הגיב לעתירה שהוגשה נגדו בבית הדין של הליכוד וקראה להדחתו בעקבות המהלך שהוביל יחד עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד
נתב"ג | צילום: Lerner Vadim, שאטרסטוק

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, הגיש כתב תגובה לעתירה שהוגשה נגדו בבית הדין של הליכוד, ובו קריאה להדחתו משורות הליכוד לאור השיחה שניהל עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, רגע לפני שהכריז על עוצר ההמראות בנתב"ג.

כפי שדווח בכאן חדשות, עידן טען כי בר דוד הבהיר לו בפירוש, כי השביתה תואמה עם לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו וכי היא צפויה להיות קצרה מאוד.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, לפני מספר שבועות נטען כי לשכת ראש הממשלה וההסתדרות היו מתואמים לגבי השביתה הכללית במשק והצגתה כמהלך שנועד לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. הדברים הוכחשו על ידי לשכת ראש הממשלה וההסתדרות.

ביום השביתה עידן עצר את ההמראות בנתב"ג למספר שעות, ללא התראה מוקדמת ובליכוד טענו כי הוא פעל נגד החלטת המפלגה. עד עכשיו עידן רק רמז שהשביתה הייתה מתואמת אך לא התבטא על כך מפורשות.

בכתב התגובה טען עידן, כי אם ידיחו אותו מהליכוד, יש להדיח גם את ראש הממשלה ושר הביטחון, שפעלו אף הם בניגוד להחלטת הסיעה עוגרמו לצירת החקיקה המשפטית. לטענת עידן הוא רק מילא את ההוראות של נתניהו ודרש לדחות את העתירות נגדו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים