שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן: "כולם צריכים לרדת מהעץ"
ביטן הזהיר ממשבר כלכלי וקרא לצדדים לשבת למשא ומתן "ברור שהכלכלה תיפגע" | על המחאה: "לא מוכנים להידבר מכיוון שהתאהבו במחאה"
חה"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ועדת הכלכלה, דוד ביטן, התראיין הבוקר (ראשון) לגל"צ וקרא לפשרה כדי למנוע משבר כלכלי. לדבריו: "הבעיה שגם הפסיכולוגיה קובעת, ולכן זה הולך לכיוון של משבר, ברור שהכלכלה תיפגע". עוד אמר ביטן כי: "בסופו של דבר צריכים להשיג ריכוך ופשרה של התוכנית עצמה. אבל גם בצד השני התאהבו במחאה, ולא מוכנים לשבת ולדבר".

ביטן האשים את שני הצדדים באי נכונות לקיים משא ומתן "כולם צריכים לרדת מהעץ, גם להכיר בכך שהליכוד ניצח, והליכוד צריך להבין שיש גם מגבלות לכוח. רואים שגם האופוזיציה לא מעוניינת לשבת לפשרה, גם עצירת החקיקה לא תעזור. היום האופוזיציה לא מוכנה להידבר מכיוון שהם התאהבו במחאה ורואים בזה פלטפורמה להפיל את הממשלה".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף ביטן כי: "יש הבדל בין קרע חברתי לבעיה הכלכלית. הפגיעה תהיה בעיקר בגלל ההתנהגות של חלק מהאנשים שהם חלק מהמחאה, הייטקיסטים ואחרים. פרופסורים מחו"ל ששומעים מפרופסורים בארץ שיש פגיעה, ואז ממליצים לקרנות שלהם לא להשקיע והכל זורם בכיוון הזה. אנשי המחאה צריכים להפסיק עם זה כי מה שהם עושים פוגע לא פחות ממה שאנחנו עושים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים