שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ועדת החוקה: "זיכוי זדורוב מוכיח שחייבים רפורמה משפטית"
חברי כנסת מהקואליציה בירכו על זיכוי של זדורוב | משה ארבל: "זהו יום הכיפורים של מערכת אכיפת החוק, על מנהלי התיק לערוך חשבון נפש מעמיק ונוקב".
יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן | צילום: ערוץ הכנסת

אחרי זיכויו רומן זדורוב במשפט החוזר היום (חמישי), מתחו חברי כנסת מהקואליציה ביקורת חריפה נגד ההתנהלות המשפטית סביב הפרשה שארכה 16 שנים ו-3 הרשעות. לדבריהם המחדלים השונים שהובילו להרשעתו הם הוכחה לכך שיש צורך מהותי בשינוי מערכת המשפט.

יו"ר ועדת החוקה, חוק המשפט שמחה רוטמן אמר בתגובה לפסק הדין: "הזיקה בין משפט זדורוב לבין תיקון מערכת המשפט אדירה. פרשת זדורוב חושפת לאור השמש את מעמדו של יועמ"ש ועילת הסבירות במשפט הישראלי".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר רוטמן: "התנהלותו הבריונית של פרקליט המדינה דאז שי ניצן, סביב התיק הזה צריך לראות במשקפי המשפט הציבורי. התנהלותו מוכיחה מדוע חייבים לשנות את הכללים ובפרט את עילת הסבירות והקשר בין הפרקליטות לייעוץ המשפטי לממשלה".

חה"כ אריאל קלנר מהליכוד אמר בתגובה: "זעקנו ונמשיך. מי ישמור על השומרים? זיכוי זדורוב מתווסף להמון עוולות של מערכת ללא איזונים וללא בלמים, של אכיפה בררנית, סחיטת עדים, חקירות ללא אישור ועוד. לא ננוח ולא נשקוט עד שבישראל כולם יהיו שווים בפני החוק".

חה"כ משה ארבל מש"ס בירך על הזיכוי וביקר את מערכת המשפט: "זהו יום הכיפורים של מערכת אכיפת החוק. על שי ניצן ושותפיו לניהול התיק לערוך חשבון נפש מעמיק ונוקב על התנהלותם בפרשה אשר הוכיחה כי יותר חשוב להם ניצחון משפטי על פני האמת העובדתית ומציאת הרוצח של תאיר ז"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בוא נקווה שתתקן את השפיטה בעניין של האפליה בין גבר לאישה של אישה מותר הכל וכבר צריך לסבול ולסבול ולסבול ולשלם מבלי אפילו לראות את ילדיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים