שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ועדת החוקה: אין סיכוי להסכמה בהידברות בין הצדדים
שמחה רוטמן צייץ בטוויטר את עמדתו לגבי מתנגדי הרפורמה | טוען שעצירת החקיקה היא טעות | "יש אנשים שחושבים שהקול שלהם שווה ושל אחרים לא"
יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן | צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, העלה הבוקר (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו את עמדתו לגבי מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט. בראיון לערוץ 7 בשבוע שעבר אמר רוטמן כי עצירת חקיקת הרפורמה היא טעות ולדעתו אין סיכוי להסכמה בהידברות בין הצדדים.

בציוץ שהעלה כתב רוטמן: "אני רק שאלה: מישהו יכול להסביר את ההיגיון מאחורי הטענה שבישראל המערכות הדמוקרטיות חלשות מדי, ולכן צריך לתת לקבוצה קטנה ולא דמוקרטית, שממנה את עצמה, שתחליט בכל נושא? איך זה פותר את הבעיה?"

עוד מבחזית החדשות

"לעצור את החקיקה זו טעות. לכל אורך הדרך דיברנו על כך שכדאי שהרפורמה תאושר בהסכמה אך גורמים חסרי אחריות באופוזיציה לא היו מעוניינים. עצירת חקיקה תהווה תחושה מאוד לא נעימה לרבים בציבור שמרגישים שלא סופרים את הקול שלהם. ההפגנה הערב בירושלים נובעת מהתחושה הזו. שהם צפו בערוצי הטלוויזיה וכשדיברו על העם הם חשו שלא מדברים עליהם", טען רוטמן.

לדבריו, "ההחלטה בסופו של דבר היא קואליציונית. כמובן שאם יש סיכוי ריאלי להידברות יכול להיות שצריך ללכת למהלך הזה. כרגע נראה שאין סיכוי להידברות אמיתית".

עוד כתב רוטמן "דעתי ידועה ודעת מפלגתי הובעה בצורה ברורה. צריך לזכור שהמחאה ומה שאנחנו רואים ברחובות גדול הרבה יותר מהרפורמה המשפטית. אני לא חושב שמישהו יוצא לרחובות בגלל הוועדה למינוי שופטים. יש כאן תופעה שהתגלתה בחודשיים האחרונים וייקח הרבה מאוד זמן לתקן, של אנשים שחושבים שהקול שלהם שווה ושל אחרים לא".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. המשמעות של מינוי 2 שופטים ליומים ע"י קואליציה היא הכפפה ותלות של שופטים בפוליטיקה.
    רוב הדיקטטוריםבמדינות המערב נבחרו בקדנציה הראשונה בשיטות דמוקרטיות ושינו את כללי המשחק תוך כדי תנועה.
    רוצה אמון ושיתוף? תמצא נוסחה מאזנת.

  2. אנחנו באירוע של הפיכה שלטוניות הריפורמה הוא הכלי להסית את ההמונים. בבדיקה בארכיון תמצא את דברי לפיד בעד הריפורמה המשפטית ונגד ההפרת האיזון בין הממשלה ומערכת המשפט בישראל ולכן הכל דמגוגיה פסולה בכדי להשיג את השלטון בכח. גם בני גנץ מחפש את אותו דבר ושני אלא לא ישקטו עד שיקבלו את מבוקשתם גם במחיר של שריפת המועדון הכניעה לגורמים האלא הוא בכייה לדורות שכן בסוף מי שאלים יותר הוא ישלוט וזה יגרום מחלוקת אין סופית ולא תשקוט הארץ לעד רק מר רוטמן עדיין מה שנראה לך כדבר פשוט אינו כל כך פשוט לאיש שניזון מתעמולה שקרית יומם ולילה אתה חייב, להסביר גם לבייס שלך את המצב לאישורו בצורה מאסיבית יום יום למשל השמאל מנפנף שהבגץ לא פסל אלא 22 חוקים של הכנסת מה שהעם לא יודעים שכבר לא מעלים מלכתחילה אלפי חוקים בכנסת בגלל שלא יעבור את מבחן הבגץ וכו'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים