שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר השלטון המקומי מאיים: מחר נקיים שביתת הזדהות עם הרשויות הערביות
השביתה צפויה להתקיים בין השעות 8:00-10:00 בבוקר ותכלול את כלל השירותים העירוניים, ובהם קבלת קהל ומענה טלפוני, ועדות בנייה ואישורים, עבודות ניקיון ופינוי אשפ
חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי | צילום: ויקיפדיה

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, אמר הבוקר (ראשון) בכנס לפתיחת שנת הלימודים כי כי מחר בבוקר בין השעות 08:00 ל-10:00 ישבות השלטון המקומי לצד הרשויות המקומיות הערביות, במחאה על אי העברת התקציבים בשל סירובו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

השביתה צפויה לכלול את כלל השירותים העירוניים, ובהם קבלת קהל ומענה טלפוני, ועדות בנייה ואישורים, עבודות ניקיון ופינוי אשפה, שמירה ואבטחה ועוד. אם השביתה תצא לפועל, העובדים צפויים להגיע למקומות העבודה אך לא יינתן שירות לאזרח. "אם נגיע ל-1 בספטמבר באותו המצב (של הקפאת התקציבים לרשויות) נשקול את צעדנו", אמר ביבס. "אנחנו מתייצבים עבור תקציבים לפריפריה ולמגזר הערבי. כאשר משהו לא מריח טוב, אנחנו חייבים להיות שם".

עוד מבחזית החדשות

ביבס גם הבהיר כי לא יצטרף לעתירה אפשרית נגד שביתת ארגון המורים "אלא אם נראה שמשרד האוצר רציני במשא ומתן". יו"ר ארגון המורים, רן ארז, מאיים עוד משנת הלימודים הקודמת שלא לפתוח את שנת הלימודים הנוכחית ללא הסכם שכר חדש. לטענתו, המגעים מול משרד האוצר לא מתקדמים, ולפי שעה האיום עומד בעינו.

"אני קורא לכל הצדדים המעורבים במו"מ להתכנס למרתון ישיבות, עם כוונה אמיתית להגיע לפתרון", הוסיף ביבס על השביתה המסתמנת של המורים. "לא רק דיונים למראית עין כדי לרצות את בית הדין, אלא רצון אמיתי לסיים את המשבר המתמשך. מי שסובל בסוף מכל המלחמות האלו הם הילדים שלנו".

בישיבת הבוקר עם ראש הממשלה, לגבי הצהרה בנושא התוכנית למזרח ירושלים אמר שר האוצר סמוטריץ': "אני לא מבין את ההודעה של ביבס הבוקר. ראשי הרשויות צריכים להיות הראשונים שמשלבים איתנו ידיים. הרי הם הראשונים לשלם את מחיר הפרוטקשן של ארגוני הפשיעה בחברה הערבית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים