שיתוף
תגובות
כללי » יו"ר הקואליציה אופיר כץ: "זו ממשלת הימין שחלמנו עליה"
יו"ר הקואליציה שיתף בתחושת השליחות שהוא חש בהתקדמות החוק לגירוש מחבלים | לדבריו: "לפי התגובה של חמאס ראיתי שהם מוטרדים מהמחיר הזה"
יו"ר הקואליציה אופיר כץ

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד, התראיין היום לערוץ 7, ושיתף בתחושותיו אחרי שהצעת החוק שלו לגירוש מחבלים עברה אתמול בקריאה ראשונה במליאת הכנסת.

בפתח הריאיון אמר כץ: "אחרי עבודה קשה ומאומצת מול משרדי הממשלה וגורמי הביטחון, השב"כ והצבא, לעלות לדוכן המליאה להגשת החוק, אלו הרגעים שבהם אתה מרגיש שבשביל זה באת לכאן. בשביל זה נלחמתי כדי להיות חבר כנסת". כץ סיפר על המשפחות השכולות שהוא מצוי איתם בקשר רציף ומלווים אותו בתהליך החקיקה.

עוד אמר כץ: "זו תחושה שאתה מבצע את השליחות שלך. החוק הזה גם ירתיע את מי שמתכנן לפגוע בנו בעתיד, ומי שלמרות זאת יעשה זאת ישלם מחיר כבד. לפי התגובה של חמאס ראיתי שהם מוטרדים מהמחיר הזה וחוששים ממנו. המשפחות השכולות לא יצטרכו לראות אותם מסתובבים ברחובות אחרי שהם משתחררים מהכלא. בנוסף, תיפסק המציאות ההזויה שבה הרשות משלמת להם על רצח יהודים. כשידעו שיש לזה מחיר הדבר ירתיע אותם".

"מדובר באחד החוקים המשמעותיים ביותר שהעברתי, וזו תחושה מרגשת. מדובר בצעד אחד מיני רבים שיסייעו למאבק בטרור".

כץ התייחס גם לביקורת של חבר הכנסת אלמוג כהן שאמר "בלי כלים לא נוכל להיות חלק מהמשימה". לטענת יו"ר הקואליציה לא מדובר במשבר קואליציוני. לדבריו "הרי מה האפשרויות שיש? לאן אפשר ללכת? הרי זו ממשלת הימין שחלמנו עליה. חילוקי דעות היו ותמיד ישנם, ותמיד צריך לדעת איך לסגור אותם. הרי במשך שנה וחצי ראינו מה קורה כשאין ממשלת ימין. חטפנו מכל כיוון. אנחנו מחויבים לבוחרים שלנו שיצאו להצביע באחוזים גדולים כי רצו את ממשלת הימין ואנחנו חייבים לשמור על זה".

כץ גם התייחס למאמצי הפשרה בעניין רפורמת מערכת המשפט, ואמר: "אין בצד השני מי שבאמת רוצה לדבר איתך. זה לא אמיתי. זה רק ממלא זמן שידור באולפנים, אבל לא מעבר לזה" לדעת כץ "מה שמעסיק את האופוזיציה זה לא הרפורמה. הרפורמה היא רק תירוץ. הם יעשו הכול כדי שלא לתת לגיטימציה לממשלה שנבחרה. הם לא מקבלים את תוצאות הבחירות ולא מוכנים לשום שיח. אם זו לא הייתה הרפורמה הם היו מפגינים בגלל כתבי אישום, ואם לא כתבי אישום היו מוצאים משהו אחר. מדובר באליטה של אנשי שמאל שמרגישים שלקחו להם את מקורות הכוח והשלטון והם לא מוכנים לקבל את זה, וממש לא משנה מה יש ברפורמה. אנחנו מצידנו נמשיך בתיקון המציאות הלא טובה שיש היום במערכת המשפט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים